Hästar som hoppar över konstiga grejer!

Sv: Hästar som hoppar över konstiga grejer!

Kanske inte är så roligt men jag å en kompis hittade en stor frigolitkloss som vi hade som hinder.. Tog ett tag innan hästarna hoppade riktigt över :p Första hoppet va mer jämfota hopp över.. eller hur man nu ska förklara de :D

Det konstigaste jag har hoppat över är nog snödrivor :rofl:

haha, jag å min förra ponny brukade köra 190 km/h över en väg som var över en äng, och hoppa över vattenpölar :rofl: stora sådana :D
Riktigt blöt & lerig var men efteråt,från topp til tå, men de var helt underbart roligt :D vi båda älskade det :bump:

haha va kul tråd roliga bilder :D

de konstiga jag hoppat över va nu i vintras va ler sträck lr va man ska seja de ligger typ varmvaten rör under för de va snö överallt föutom där :P desutom travade vi jag trodde hons skulle trava men hon hoppade över :o

Fölet på vår ridskola har blivit en riktig bergsget, första bästa snödriva - två sekunder senare ligger han mitt i den :D

Så jävla häftigt men jag fattar inte hur dom vågar..
Såg när Cardento hoppade över bilarna (han kanske gjort det flera gånger men ändå :) Så himla coolt, att man höll i sig där man satt på läktaren.

Docka skrev:
Inte så rolig kanske...:angel:
Men ja, föl som hoppar över mamma..:D

foal%5Fjumping.jpg
Herregud va sött :love:

Pills skrev:
Hihi.. de går ju de oxå :p

Ja det gick jättebra! :rofl: sen gör det ju inget om man råkar braka rätt in i den.. Ganska mjukt. :rofl:

__miiiaa__ skrev:
Ganska så konstigt ändåå,,..
globenlaser1.jpg
kannske inte bästa bidragen,., ..

Det är så där hoppningen ser ut i framtiden :idea:
Rivningarna registreras digitalt :cool:

Jag har hoppat över en "färgburkspyramid", jag och min kompis hade målat om hinder och massa färgburkar blev kvar, då vi ställde upp dem som pyramider (det blev runt 1 meter högt) och sen så hoppade vi, eller ja, våra hästar gjorde det

Smärta om man hästen inte är rädd om fötterna :rofl:

Kul tråd =) Det konstigaste jah har hoppat är nog:Badkar och stolar=) :) :p Mera bilder? ;) Kul tråd =) tyvär har jah inga bilder då...det var i sommras och föravinten på en B.ponny :):love:

*lånar*

Min pålle har hoppat över en sån där stor rundbal som står på åkrarna!! :angel:

Kan tillägga att det var INTE meningen, jag skulle bara försöka hejda han lite och bromsa mot den men det ville inte herr Tiller!!
Det gör jag aldrig om!:crazy:

*knapplån*

Trappa hoppar man ju i fälttävlan, men min B-ponny missuppfattade detta när han hoppade upp på stentrappan till vårat hus (med mig på ryggen). :D
Jag hade bara ridit fram till trappan för att snacka med pappa som stod inne i huset, när ponnyn plötsligt tog ett jätteskutt uppför hela trappan... han stod där ett tag, jag gapskrattade, och sedan hoppade han ned igen... :rofl:

Tyvärr inga bilder...

helt klart kastrerad lär han ju bli iaf, *aj* ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 454
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka