Hästar som hoppar över konstiga grejer!

Sv: Hästar som hoppar över konstiga grejer!

kl.
jag har oxå hoppat över snödrivor. Man tager vad man haver :D
hoppa över ensilagebalar oxå.

emelit skrev:
Det är så där hoppningen ser ut i framtiden :idea:
Rivningarna registreras digitalt :cool:

man får väl hoppas att det inte blir så, gud vad tråkigt det kommer bli att kolla på hoppning isf....:crazy: ;)

Docka skrev:
Inte så rolig kanske...:angel:
Men ja, föl som hoppar över mamma..:D

foal%5Fjumping.jpg

Så gjorde min fölis för någon dag sedan!
Hennes mamma skulle rulla sig, då klev fölis upp på hennes mage med frambenen, mamman kom av sig och då passade bus ungen på att hoppa över....:D

Splittan skrev:
Så gjorde min fölis för någon dag sedan!
Hennes mamma skulle rulla sig, då klev fölis upp på hennes mage med frambenen, mamman kom av sig och då passade bus ungen på att hoppa över....:D
hehe..... en blivande hopp-häst kanske? :angel:

ser inte helller bilden :confused:

Docka skrev:
Inte så rolig kanske...:angel:
Men ja, föl som hoppar över mamma..:D

foal%5Fjumping.jpg

Fanns innan ett litet russföl i hagen o nångång när jag stog och kliade min häst så ville hon väldigt gärna oxå bli kliad men det var en massa hästan mellan mej och henne så vad gör man...jo, eftersom en liten shettis ligger o latar sig så ställer man sej över henne så når man. Bara att efter ett litet tag blev shettisen uttråkad så hon ställde sig upp med den lilla fölisen på ryggen. Kunde inte låta bli att garva åt synen! :rofl: :eek:

Hoppade oxå sådana stora runda ensilage balar med min ponny, livsfarligt skulle inte göra om det nu, men då hoppade man allt som kom i ens väg, mätte ensilagebalarna sedan till 135, kommer inte ihåg hur bred dom var, men det var ett rätt "saftgt" språng för min ponny. En helt underbar ponny förövrigt som hoppade det mesta både i karaktär och hinderhöjder, hoppade språng på 160. Suck, det var tider det :crazy:

:love: å vilken härlig häst:love:
tja de får väl fixa bilarna med nagellack...:D fast det tar nogg ett tag..

oops missade att det visst va fyra sidor:o :o :o :o
menade Carteno men alla andra var förstås också söta:D :D

*kl*
Få se nu jag har hoppat halmbalar. Kanske inte så konstigt men de var 90cm höga och 80cm djupa.
Har även hoppat vägbommar:crazy: , Vattenpölar, Badkar, Stående tunnor och staketet till en trädgård.

vbm skrev:
Upp med bilder där hästar hoppar över hästar, staket, eldar, bilar, allt! :bump: Vad finns det för galna bilder egentligen? :angel:

Hst.jpg

HAHAHA, Det där är vad jag kallar ponnyhoppning! *dålighumor* :rofl:

emelit skrev:
Det är så där hoppningen ser ut i framtiden :idea:
Rivningarna registreras digitalt :cool:
ja undrar hur det ska funka egentlgien..dåligt om en snuddning reggas som rivning..jag menar det är många gånger man nuddar bommen men den ligger kvar..
å hur vet hästen när den slår i när det inte ens känns?:crazy:
då kan den inte göra bättre nästa gång heller..njäe tycker att det är en dålig ide m laser-hinder faktiskt..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 454
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka