Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Var funktionär på en lokal hoppning div III för häst.. men oj vad förvånad jag blev för (ursäkta uttrycket) alla var verkligen dåligt...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 852
Senast: kopparberg
·
M
Hoppning det är så att min ponny inte riktigt har den där hopptekniken. Visst hon kan hoppa, hon har hoppat fina msv b. men det är som att hon...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: flashlight
·
N
Hoppning Hej! Var med döttrar och deras ridkompisar på en hopptävling nyligen där man hade "Idealtid". Ungdomarnas funderingar till detta som då...
Svar
2
· Visningar
1 604
Senast: Niqita
·
Hoppning nu måste jag fråga..... är ni aldrig rädda när ni hoppar super höga hinder?(1, 20 och uppåt) vad gör ni för att övervinna rädslan???
2
Svar
20
· Visningar
1 856
Senast: diabla
·
B
Hoppning Hur högt brukar ni tävla?:)
2
Svar
35
· Visningar
2 220
Senast: Fridan
·
J
Hoppning Huaa, ska tävla för första gången "på riktigt" nu. Rädd! xD Läskigt eftersom det är stilhoppning och jag kanske inte har världens mest...
Svar
9
· Visningar
2 032
Senast: Olympus
·
Hoppning Vad krävs för att kvala med B ponny?
Svar
3
· Visningar
739
Senast: svea08_
·
H
Hoppning stämmer detta? Mållinjen för fas 1 är startlinjen för fas 2? är det så på alla tävlingar? eller bara vissa? det står att det ska...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: hoppryttare_Miró
·
Hoppning Ok, ursäkta en förmodligen dum fråga... Har enbart tävlat små klubbtävlingar så jag har inte särskilt stor koll på allt... Hur...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: trazel
·
A
Hoppning Hej! Vad brukar ni ha för några kläder när ni tävlar clear round?
Svar
7
· Visningar
1 292
Senast: Muffins
·
Hoppning Va på lokal ponny hoppning i helgen och där var det en travare som var med. Jag har i vanliga fall inget emot att man omskolar travare...
2
Svar
26
· Visningar
2 473
Senast: Modest
·
Hoppning Vad behövs för att kvala en B-ponny till medelsvår?
Svar
14
· Visningar
1 247
Senast: ponnyryttaren
·
S
Hoppning ang tävling på ponny... *får man tävla på rakt tränsbett nu? *om man ska starta med ponny i hästklass, måste man ha hästlicens även på...
2
Svar
23
· Visningar
1 639
Senast: Spider84
·
A
Hoppning Är det någon som vet någon/några clear rounder eller utbildningshoppningar i närheten av Göteborg för ponny inom den närmsta månaden...
Svar
4
· Visningar
707
Senast: Ickiz
·
H
Hoppning vad betyder A:0/A:0? A:0? A:1a? tacksam för svar:) tack i för hand:banana:
Svar
2
· Visningar
850
Senast: hoppryttare_Miró
·
Hoppning Någon som vet om man kan göra något åt dålig bakbensteknik, alltså att hästen drar in bakbenen under sig och "kniper", inte öppnar upp...
Svar
15
· Visningar
3 072
Senast: 333
·
Hoppning Hej vad har ni på er när ni tävlar lokala hopp tävlingar? Skulle vara kul att veta så jag när jag ska tävla inte kommer emd helt fel...
Svar
9
· Visningar
847
Senast: Linas_matte
·
S
Hoppning film från dagens clear round på 60 cm.. bakgrundsfakta... för lite mer än ett år sen rusade den här hästen emot hindren blint...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Silly
·
F
Hoppning verkar som alla andra kommit så långt med sina 2002 or ju. jag har mjukstartat å haft min polla i över ett år 8 måander åp foder innan...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: rassub
·
G
Hoppning Okej, nu är jag anmäld till klubbtävlingen på torsdag, och jag är ENORMT laddad! Tilläggas bör att jag aldrig tävlat förr, och detta...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: ejn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar