Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Hej! Vad brukar ni ha för några kläder när ni tävlar clear round?:rofl:
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Bison
·
D
Hoppning Hur ofta kan man hopptävla? är det fel att med en häst i full kondition tävla flera helger i rad? Vill veta lite åsikter... Har fått...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 114
Senast: Dark_Iris
·
Hoppning Hur går det till vid såna?? HAr aldrig vart med på en sån.. Kläder?? Är det typ som CR, alltså rosett vid felfritt? berätta... Sanna
Svar
2
· Visningar
760
Senast: stjarlotte
·
S
Hoppning Tänkte sätta upp lite små cavalettihinder i paddocken idag, men eftersom att jag är dressyrryttare egentligen så vet jag inte alls hur...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Salvi
·
Hoppning ...vilka avstånd gäller på studs för en liten/stor unghäst på ca 160 cm utan träning för direkt samlad galopp?
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Natacha
·
Hoppning Hejsan! Är som såhär att jag ska åka o kolla på en häst som tävlat mkt i utlandet (alltså en import) undrar nu om det finns någon...
Svar
6
· Visningar
1 896
Senast: Cyllene
·
Hoppning Riktig hoppning 2 gånger, men bara små hinder för jag har inte kommit så långt, max 80 cm, kanske 2-3 hinder och rider i en timma, och...
2
Svar
36
· Visningar
2 237
Senast: Polly_Mulle
·
Hoppning Och kommit försent! :o Har ngn mer än jag lyckats med ngt så urbota klantigt? Alltså utan att ngt hänt tex punktering på väg dit eller...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 016
Senast: kopparberg
·
V
Hoppning ska löshoppa min 7 åring för första gången (första gången för mej ej han) ska få hjälp så kommer ej vara själv, men hur brukar man...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Gnarpis
·
Hoppning ska snart köpa en c-ponny som är kvalad till MSV:B. får jag tävla MSV:B med den direkt (menar inte att jag ska göra det:angel: ) eller...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Modest
·
L
Hoppning Är jag för stor för att rida en ponny på 142 cm när jag själv är ca. 164? Ponnyn är ganska grov!
Svar
15
· Visningar
1 134
Senast: _SunFloWer_
·
Hoppning Ville bara göra en tråd om hur roligt det är att hoppa :love: Vad tycker ni är det bästa med hoppningen? Jag älskar att hoppa högt...
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: _SunFloWer_
·
Hoppning någon som vet var man hittar info? ska lösa anslutning för min ponny men hittar inte info någonstans, de gör om hemsidorna så endast...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: savage
·
B
Hoppning Hejsan! Min ponny är 9 år. Är det för sent att lära henen att hoppa riktigt bra? Tacksam för svar!:p
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Bellina
·
O
Hoppning Jaa, håller ni inte med om överskriften? Jag kom att tänka på hur mycket dressyren har hjälpt mig i hoppningen. Min ponny är ganska...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Lucy
·
Hoppning Pleeez hur gör jag för att lägga upp bilder???snälla:confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
780
Senast: ragge
·
B
Hoppning Vad har eran klubb för hjöder på Klubbmästerskapen, och hur går de till väga. På min nuvarande klubb så var höjderna från 90cm till...
2
Svar
23
· Visningar
1 777
Senast: EQL
·
R
Hoppning Vad ska jag köpa C-ponny eller D-ponny? om jag ev. kommer tävla i lättare klasser i hoppning. jag är 14 år och 156 cm lång och väger...
2
Svar
25
· Visningar
2 361
Senast: Bellina
·
Hoppning Hej alla Buke, jag letar efter resultatet på treårstesten från Åstorp men hittar dem ingenstanns, nån som vet vart de finns ...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Febbe
·
Hoppning Hur tänker ni när ni lägger upp era markarbets/låghinderträningpass? Skulle ni kunna tänka er att först rida på cavalettibommar som...
Svar
16
· Visningar
984
Senast: ano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka