Planering...

Sv: Planering...

Fast som du vet står hästen inte hemma hos dem + att hon som tävlar den verkligen har konditionen inne på hästen..

Nej, fast jag tycker gott Lotta kunde slopa den där hopptävlingen.. Ft finns det ju inte så många på ett år, men hopp...
och det är inte alls jag som lägger upp hennes schema..Och Lotta känner henne nog bäst, det är ju hon som tränat henne i 3-4 år.. och vet vad hon går för...
och som jag sa så har jag aldrig lagt upp mina egna tävlingar i rad öht...

Venezuelas skrev:
Fast som du vet står hästen inte hemma hos dem + att hon som tävlar den verkligen har konditionen inne på hästen..

Jag fattar inte vad du menar där..?

Gabby_Ossi skrev:
Nej, fast jag tycker gott Lotta kunde slopa den där hopptävlingen.. Ft finns det ju inte så många på ett år, men hopp...
och det är inte alls jag som lägger upp hennes schema..Och Lotta känner henne nog bäst, det är ju hon som tränat henne i 3-4 år.. och vet vad hon går för...
och som jag sa så har jag aldrig lagt upp mina egna tävlingar i rad öht...

OKej... Ja, det är sant att det finns fler hoppningar än fälttävlanstävlingar..
Det är ju därför min planering har välts omkull =/
Var ju redan anmäld till de tävlingar jag tänkt åka på, men så ringde min ridklubb och behövde mig i laget, annars åkte vi ur serien... och då går pengarna åt skogen :crazy:
Så sålänge min häst är pigg och fräsch får hon tävla... Men blir det något, som jag skrivit tidigare, så stryker vi oss direkt.

Snuffsan skrev:
Men varför frågar du om du nu är så säker på att du gör rätt?

För att se om det var fler som trodde sig veta bättre....
Det var ju ett antal människor, som inte träffat varken mig eller hästen, som började prata skit om mig bara just för att jag hade lyckats göra en sån planering =/

N Ui efterhand, vet jag dessutom att jag ju hade rätt. Hon orkade mer än väl ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 515
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 330
Senast: QueenLilith
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 419
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar