Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Tycker ni att man ska ha broddar när man hoppar på gräs?
2 3
Svar
48
· Visningar
5 846
Senast: fejko
·
Hoppning http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21180&a=604115&lid=puff_604115&lpos=lasMer Precis samma sak hände mig idag. fast jag hade tur...
Svar
13
· Visningar
3 517
Senast: Molli
·
Hoppning Är det någon som köpt ett hinderpaket? Behöver man köpa till något ?..Går det att bygga en vettig bana?
Svar
6
· Visningar
2 990
Senast: zilla
·
H
Hoppning hej alla glada människor! jag undrar om det e nån som ska vara med på brämhultshoppet?? det ska jag i alla fall ( med d- ponny) det...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: happysgogolena
·
A
Hoppning Vad står bedömningen A:0/A för? hittar det inte. Hoppas nått kan hjälpa mig :idea:
Svar
6
· Visningar
939
Senast: pollan
·
H
Hoppning Jag är fodervärd på en B-ponny på helgerna, han går på ridskola vardagar. Han är 5år och väldigt orutinerad när det gäller hoppning. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 354
Senast: Horse-lover
·
A
Hoppning Någon som har några bra övningar att dela med er med ? Helst markarbetes övningar med bommar :D
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: Catinca
·
Hoppning undrar lite angående 4, 5 och 6 års championaten. vad är det för höjder för resp. ålder? hur funkar det om man betäcker stoet? då...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: Behati
·
F
Hoppning Nu börjar jag tröttna på sönderslitna fingrar o helt utmattade armar efter VARJE hopp/markarbetes pass .. Han har alltid gått på vanliga...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: jump_
·
M
Hoppning Hejsan är det någon som var på den 25/3? Jag var där och undrar nu om någon har varit där och vad ni tyckte. Har ni varit där många...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 646
Senast: My Beauty
·
A
Hoppning Finns det några som har tips på hur man kan öva sig själv på att se avstånd för anridning till ett hinder, gärna tips på övningar utan...
Svar
16
· Visningar
1 937
Senast: Fridan
·
Hoppning någon som vet och kan förklara lite, nu pratar vi om låg nybörjare nivå. Jag har bott där och tävlat men det var flera år sen och jag...
Svar
5
· Visningar
1 585
Senast: terrivel
·
J
Hoppning jag har aldrig tävlat, men det är min högsta dröm att nån gång få göra de. Och jag är helt grön om det är, så jag kanske frågar...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: PÄMMI
·
A
Hoppning Jag skulle vilja ha lite käcka, bra och nyttiga tips på att få upp hästarnas kondition lite till. Intervallträning på äng gör jag redan...
2
Svar
22
· Visningar
1 862
Senast: alex_415
·
Hoppning hoppade Ld i helgen å skämms nått sjuuukt för min sists... vet inte vad som hände... har inte hoppat å tävlat på väldigt länge...
2
Svar
33
· Visningar
2 315
Senast: Olympus
·
J
Hoppning Hur många dagars vila brukar ni ge hästen efter ett 3-dagars meeting, som man hoppa 4 klasser i (en första två andra en sista).
Svar
5
· Visningar
1 611
Senast: Jump
·
Hoppning Jag tänkte höra om någon har tips på några enkla hinderuppsättningar, bomarbete osv till en orutinerad hopphäst. Hästen är en travare...
Svar
11
· Visningar
1 273
Senast: terrivel
·
Hoppning Ni som rider på lägre nivå, hobbyryttare som tävlar upp till max 1,20. Har ni ngn röd tråd, eller känns det onödigt? Tänker ni på att...
Svar
14
· Visningar
2 015
Senast: kopparberg
·
A
Hoppning Jag är jättedålig på att lägga upp en planering för mina hästar. Ska man komma någonstans behöver man ett upplägg. Hur gör ni ? Har ni...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: alex_415
·
Hoppning Min chockade mig rejält igår och var felfri i sin första 1 m. Bara 2 kvar för att kunna kvala till 4-årschampinatet. :) Detta gjorde...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 123
Senast: CarolineB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar