Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Qyenn97
·
Hoppning I aug får vi hem nytillskottet, en shettis som jag nu funderar över hur vi ska hålla kvar i den goda kondition som han redan är i...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: malinsky
·
V
Hoppning Hur vanligt är det att russ hoppar MSV:B?
2
Svar
20
· Visningar
1 790
Senast: Svintan
·
W
Hoppning Vad för saker kan man sikta att starta en (nu 5 åring) blivande 6åring 07? Dvs vad kan man ha för mål för nästa år? Falsterbo...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: rubytoo
·
L
Hoppning Hej! Får man ha allroundspö på en klubbhoppning - clear round? Brukar/Är det bara (vara) 2 slags hinder, rättuppstående & oxer...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: Sol_
·
M
Hoppning Har inte varit innne på super länge. Måsta bara skriva av mig lite. När jag köpte min lille älskling :love: så hade han alrdig tävlat...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Modest
·
Hoppning Vad krävs för start i scandivian open på en fyraåring? Hon är tre i år så det är till nästa år som jag är intresserad.Väldigt tacksam...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: ragge
·
L
Hoppning Hej! Någon som bara kunde rita upp en liten hoppbana som är på klubbnivå - clear round? 6 hinder :) Bara lite snabbt, måste ju öva in...
Svar
5
· Visningar
4 109
Senast: Love_Maya
·
V
Hoppning Hejsan! Någon som var på Gärds Ryttarförenings hoppningar i helgen, vågade inte anmäla mig för de brukar ju alltid ställa in och det...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Splittan
·
Hoppning Vad ska man göra för att hästen inte ska hoppa för högt över hindret? Har en travare som tycker d e superkul o hoppa vare sig d e 120...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: Jardina
·
Hoppning Snor 02-tråden... Hur går det för era 01: or? Har ni kvalat till Falsterbo/Flyinge än? Hur långt har de kommit i sin utbildning?
Svar
8
· Visningar
1 202
Senast: Anzzie
·
H
Hoppning Någon mer med storhäst som ska till räkanhoppet i strömstad iår?
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: hoppbruden
·
A
Hoppning Jag undrar om det finns några maxhöjder för vad en ponny får hoppa på tävling när den är unghäst? Längesen jag tog grönt kort:angel:
Svar
11
· Visningar
3 002
Senast: starcraft
·
K
Hoppning Hur många ekipage per timme brukar ni räkna med på hopptävling?
Svar
14
· Visningar
3 468
Senast: starcraft
·
Hoppning Bara en ryttare kvar, tar Maria det här eller vinner Helena?
2
Svar
23
· Visningar
1 836
Senast: Qyenn97
·
P
Hoppning Tänkte höra om det finns någon som vet vad falsterbo biljetterna kostar.. per dag eller ja hur man nu köper dom !:)
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Lollan
·
Hoppning Nu en fråga.. jag har hört att dom som går till omhoppning hoppar en omhoppning som är 10 com högre än vad det är i grunden.. så om ja...
Svar
6
· Visningar
1 769
Senast: Russin8
·
O
Hoppning hej! är det nån som har nån bild på sig när ni hoppar och hästen vägrar eller river, eller att ni trillar av, och skulle kunna dela med...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Natacha
·
C
Hoppning Måste bara få gnälla lite. I söndags var jag på Strömsholm och startade 1.15. skit smart plan bara det att han vägrade på första...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: TheDot
·
Hoppning Jag funderar på och ev vara med på en nationell tävling och undrar om man måste kvala för att vara med. (110-120 häst) (har tidigare...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Yasmine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka