Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Ja... Får man det? :confused:
2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: hopp_o_galopp
·
S
Hoppning I kortärmad tävlingsskjorta? Det är 25 grader ute och jag vill verkligen inte ha jacka :cry:
2 3
Svar
42
· Visningar
3 048
Senast: Yasmine
·
L
Hoppning Finns det någonstans som man kan söka stipendier för att ha råd att satsa på träning och tävling om man har talang. Tävlar ännu inte på...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Mabuse
·
E
Hoppning Så vilka mer var där? :banana: Dom som vann var: Juniorer: Amanda Kjellberg - Kurage Young Rider: Emma Emanuelsson -...
Svar
18
· Visningar
1 644
M
Hoppning Islänningen å jag skuttade över 2 diken idag. Bakkus; "AAHH, krokodilerna biter mig i fötterna! :eek: " Skutt :D Vad...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: sweet_extraa
·
Hoppning Hej, Är det någon här som har en sponsor (eller flera)? Jag ska försöka skaffa en, inte så att jag kan leva på sporten alltså :rofl...
2
Svar
24
· Visningar
2 757
·
L
Hoppning Hej! Försökte hitta någon gammal tråd men lyckades inte.. Så jag undrar hur många hinder brukar det vara på en klubbhoppning LD? Är...
Svar
3
· Visningar
3 454
H
Hoppning Jag har ett problem.. Ingen har påpekat min sits när jag hoppar eller så men jag tycker att jag står för mycket när jag hoppar.. Hur ska...
Svar
14
· Visningar
1 098
·
T
Hoppning HejHej... Hur breda får hindrena vara.... Typ på en LB för D-ponnys...(1m) Gäller det samma på CR på 1m?? Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Lady_D
·
J
Hoppning Hej! Jag undrar om det är någon som vet var man kan hitta resultat från t.ex. SM (både ponny och häst) och andra större tävlingar i...
Svar
3
· Visningar
1 703
Senast: Super Tom
·
J
Hoppning Jag rider en femåring just nu som har löshoppats en del men inte när jag hade henne. Nu är jag jätte sugen på att börja hoppa med...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Jossie
·
K
Hoppning Lite osäker på bedömningarna :o ska tävla i morn så kan nån friska upp mitt minne? A:0/A:0 :crazy: Tack
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Sorbe
·
P
Hoppning ja vilka tycker du är den roligaste och vilken tycker du är den tråkigaste bedömningen? både att rida och titta på! mina då ...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: lundsbo
·
S
Hoppning Hejhopp, är det någon här som har eller vet någon som har "mätt upp" sin ponny och tävlat/tävlar som storhäst?? Kul att höra era...
Svar
15
· Visningar
1 190
Senast: Jonna86
·
H
Hoppning Hur är det nu med denhär dispansen som fölston får? Om de har haft föl så får de gå avd B ett år till eller hur är det? "Mitt" sto är...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Han_naH
·
L
Hoppning Hej, jag undrar om det är ngn här på buke som tränar för lars parmler? Vilka får träna för honom? Vad kostar det? Var har han träningar?
Svar
10
· Visningar
1 842
Senast: lisafisa
·
N
Hoppning nu vill jag att ni som vanligt komenterar sits ben och sånna saker. hoppar på min underbara sköthäst ballentine ( 6 år. ) . vet att min...
Svar
19
· Visningar
1 496
H
Hoppning Jag ska bygga egna hinderstöd och jag undrar vad man kan ha för höjd på hinderstöden? Vad är vanligast? Kram:D
Svar
3
· Visningar
3 324
Senast: pollan
·
P
Hoppning Ok. nu ska vi ha en liten tävling hur många galoppsprång ni kan få in på 20 meter? altså man lägger 1 bom på marken och mäter ut 20...
2
Svar
23
· Visningar
1 941
Senast: pollan
·
Hoppning I gamla TR stod det att ryttaren skulle bära ljusa ridbyxor,men idag när vi var på lokal hopptävling kommer ett par ryttare (som brukar...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 520
Senast: Electric88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben