20 meters tävlingae !!!

Sv: 20 meters tävlingae !!!

ragge skrev:
varför korta så mkt???det tar bara bort galoppen...visst man kan få in 13 galoppsprång(det har även jag gjort) men hur är kvalite´n på galoppen då?antagligen ganska kass!!!det skulle vara bättre att skriva om frågan till "Hur många galoppsprång kan ni få in på 20 m med bra kvalitet på galoppen"...:confused: :confused:

för att få hästen uppmärksam ena gången rider jag på 13 språng andra 4 andra 7... kan ja tillägga att jag tävlar 140 hoppning med denna hästen och vi kan både det ena och det andra inom dressyren bla galopp piruetter och jag kan lova att det var riktigt mkt power i galoppen även fast vi red på 13 sårång ! och han är ALLTID ordentligt lösgjord innan jag ens rider över en bom... och jag behövde knappt hålla i honom hellr :p

Sv: 20 meters tävlingae !!!

pollan skrev:
för att få hästen uppmärksam ena gången rider jag på 13 språng andra 4 andra 7... kan ja tillägga att jag tävlar 140 hoppning med denna hästen och vi kan både det ena och det andra inom dressyren bla galopp piruetter och jag kan lova att det var riktigt mkt power i galoppen även fast vi red på 13 sårång ! och han är ALLTID ordentligt lösgjord innan jag ens rider över en bom... och jag behövde knappt hålla i honom hellr :p
det är det jag menar...

Liknande trådar

Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Träning Jag är relativt ny med att ha egen häst och valde därför en häst på 18 år som i sina yngre dagar tävlade i hoppning. Själv har jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 369
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat