Sponsor..?

Sv: Sponsor..?

Njää. 140, red mitt första SM i år. (på storhäst, har aldrig tävlat ponny, började tävla för 3 år sen och då var jag redan 170 ;)) Men skönt med lastbil, kunna få med alla hästarna utan att behöva ligga o köra med flera transporter och att man har någonstans att bo på meeting.

HannaSwenson skrev:
lånar tråden lite.. :angel:

en som ska köpa min ponny ska stå i samma stall som jag. han är delägare i elgiganten och burger king. har inte börjat tävla än men räknar med att tävla msv a nån gång o givetvis mkt andra tävlingar = mycket ut att "visa" för folk. tror ni att han skulle vilja sponsra mig? eftersom jag inte tävlar internationellt utan högst nationellt (men kanske SM, m.m) så syns man väl ganska mkt ändå. vad är lämligt att han gör som sponsor? är helt grön. jag menar ska han bjuda på hamburgare? eller elektronikprodukter? ska inte produkterna vara typ "hästgrejer"? snälla, hjälp. :D

*raderat*
kom på att min morbror sitter i samsungsstyrelse (huvudkontoret i korea) så jag kanske kan fråga honom..? vad tror ni?

Min sambo kör lasbil, träffar på mkt folk. Kanske är på väg att få en liten sponser, inget dock bestämt än, utan de har bara snackat lite löst.

kl

Finns det inte agenter man kan använda sig av? Det gjorde väl Malin B?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka