kända tävlingstabbar!

Sv: kända tävlingstabbar!

Tävlingstabbar då, tycker Jan Tops stått för en del. Inte grova kanske men mkt slarv. Han sumpa väl stjärnglansen som Roofs fick när Roffe red.

Ett sånt kort är det ju jag har med :D Trodde ingen annan hade samlat på sånna :angel:
Men det måste ju sitta en rem under hakan, hästen kan ju inte gå och hålla fast det hela tiden, måste bli jobbigt.

PÄMMI: Tops gör bort sig varje gång han rider bara för han ser så dum ut :o :D
Och ja, Roofs gick bättre med Rolf-Göran...

haha, skojar du? Jag hade tom den speciella samlarpärmen:D har 86 kort ligger i en låda här uppe. Samlade med min syster, så hon hade ungefär lika många till, tyvärr tror jag hon har slängt dom. Det iaf var en imponerande samling vi hade iaf!:p

Jag har också sånna! Tror jag har hela pärmen full! :D
Fast den ligger i en kartong i källaren tippar jag på, får väl hoppa ner där någon dag och rota! ;)

haha ! roliga alla är..
men ingen har bågon rolig film kasnke ! ¨

Jag har oxå hoppat baklänges och fel hinder, kommer speciellt ihåg en gång då jag gjort en kanon omhoppning och min häst var i superform så när jag i glädjen efter ritten slappnade av och gav hästen lite längre tygel medans speakern ropade ut att jag var den nya ledaren i klassen då tog min häst fatt igen och hoppade i fullfart en kombination baklänges innan jag fick stopp på honom =)

Ja där var nog funktionären hatad, i vägen för småflickornas idol Malin! :D

Hutchinson, så var det hon hette ja! :idea:
Bettet satt visst fast "runt" underkäken på hästen, så det satt inte helt löst. Läste det i ngn intervju med henne, för hon blev ju tack vare sin betsling rätt utfrågad liksom! :D

"Tränsa av dem samtidigt". :rofl: :rofl:

Förr stod det i fälttävlans TR att ryttare på B-ponnyer rekommenderades att sy fast nackstycket i översta flätan på sina ponnyer, just för att undvika att de "tränsar av" om de trillar av. Det för att B-ponnyer ofta har mkt man/pannlugg och små öron.
Kanske ngt för Hickey också? Sy fast nackstycket alltså?! :angel:

Zlatan skrev:
Själv red jag mitt livs snabbaste omhoppning och hade två hinder kvar och en överlägsen seger på g, när jag ska göra en sjukt snäv sväng innanför en oxer. Men nejdå hästen hoppar ett superfint språng över oxern ( på fel håll också) och jag kunde bara skratta och rida ut, utseluten och sist. :cry:.
Exakt sådär har jag också gjort :D :rofl: :rofl: :rofl:
Men vad gör amn inte när man har ett vinna eller försvinna läge, ibland försvinner man :rofl: :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
403
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka