Vinnaren är...

Sv: Vinnaren är...

Håller med att Kürten skulle ha varit en värdig vinnare hon med, men MARCUS EHNING!! herregud hur kan man rida så enormt snyggt:) :)

Okej, kanske har flera funktioner! :)

Själv hejade jag på Kürten o Ehning (rider så snyggt!) :D

isiodith skrev:
MARCUS EHNING!

För er som inte vet så vann han världscupfinalen i Kuala Lumpur..
Jag höll ju stenhårt på MMB, efter att Rolfgöran gled nedåt men Marcus ehning är inte heller så dum. Rider ju lätt snyggast av alla i fall..:bump:
Jag säger bara : SANDRO BOY :love: Han har vart min absoluta favorit någonsin sedan jag såg honom första gången :love: Har aldrig sett maken till en mer komplett häst! Hoppas han blir mer lättillgänglig i aveln här i Sverige!

Ja visst är det härligt med ryttare på den nivån som pekar på hästen och ger den all ära när publiken jublar! :love:
Då blir man ju alldeles varm i hela kroppen! :love:

Liknande trådar

Hästvård Inser att rubriken låter katastrof. Men jag kommer ta hem en ponny. Han rids/körs idag 4-5 gånger i veckan i skogen och lätt dressyr på...
Svar
13
· Visningar
2 181
Senast: MaRomer
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 844
Senast: Exotizc
·
Gnägg Jag vet inte varför jag gör denna tråden. Men jag får stundtals så ont i mitt hjärta när jag tänker på min älskade gamla häst som bor...
Svar
16
· Visningar
2 173
Senast: ptr
·
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 479
Senast: Ewelina02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka