Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Vilka bett exakt är tillåtna i ponny hoppning? Finns de olika regler när de gäller internationella tävlingar eller? Och vilka...
Svar
10
· Visningar
1 450
Senast: ArdChuan
·
S
Hoppning Det är så att jag håller på att skriva proppar till en tävling som klubben ska ha. Undrar då om denna är rätt skrivet. Lätt C...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: Jardina
·
P
Hoppning Håller på med ett arbete på skolan och skulle behöva lite åsikter om hoppning.. Vad tycker ni är bra och dåligt? För och nackdelar?
Svar
7
· Visningar
804
Senast: Pills
·
S
Hoppning Får man tävla hoppning med hästen barfota?
Svar
14
· Visningar
1 993
Senast: Zandrizzz
·
Hoppning Jag skulle vilja veta avstånden för A-ponny till stor häst mellan hinder och sånt.. Avstånden jag vill veta är mellan...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: girly
·
P
Hoppning Någon här som var med på tävlingarna på Jälla ihelgen? Iså fall, vad tyckte ni om tävlingen?
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: Dravena
·
Hoppning Nu är det dax:eek: min dotter ska ut på sin första tävling. Jag får ont i magen bara jag tänker på det. Det är en lokaltävling där vi...
Svar
9
· Visningar
1 674
Senast: noris96
·
F
Hoppning Får ni se en annan gång..... Med skräck blandad förtjusning gick jag runt på 110, men fick 4 fel :crazy...
Svar
10
· Visningar
1 234
Senast: Flying High
·
B
Hoppning Vilka Bukare ska dit å hopptävla eller vara med som skötare? Det skulle vara kul att veta så man vet vilka man ska hejja extra mycket på...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: malllle
·
Hoppning ligger det fel så får moderator flytta. är tåhättor på stigbyglar tillåtet på tävling? funderar eftersom jag har fastnat så många...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: Ylva
·
M
Hoppning Jag undrar vad adressen är till en hemsida som visar bla. filmer från sm och andra strörre tävlingar, heter någonting med...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: mili
·
S
Hoppning Hallojsan hopp :) jag har precis fått en 4 årig D-ponny :) Och jag är som många mest intresserad av hoppning :P Jag undrar om ni har...
Svar
8
· Visningar
1 490
Senast: SoffeC
·
F
Hoppning Någon som vill informera mig om allt som krävs för att tävla en vanlig Clear Round?? Behövs grönt kort? Vilka licenser? Jag vill veta...
Svar
1
· Visningar
768
G
Hoppning Jag hoppar med mina islandshästar.. Har hoppat in den ena av dom. Vi har bara hunnit komma upp i 60 cm innan det blev hårt och halt. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Granz
·
C
Hoppning Min 5-åriga nordis beter sig lite konstigt ibland framförallt när vi skall hoppa. När jag rider mot hindret och han har förstått att vi...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Coffeaclub
·
R
Hoppning Var på en klubbtävling idag, så bad jag en filma mig när jag hoppade, var så länge sen...alltid kul att se sig själv och alla fel man...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Hermelin
·
Hoppning Hur gör man egentligen när hästens alla papper skickats in för hästpasset? Vaccinationer & allt! Jag vill nämligen börja hopptävla...
Svar
1
· Visningar
681
Hoppning Var är hoppsporten på väg? Större startfält varje år men premierna vid plac är låga. ex klubb i skåne hade reg hopptävling idag. 110 H...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Behati
·
Hoppning Någon som vet en bra sida med hoppövningar? jag har drabbats av akut idétorka :eek:
Svar
4
· Visningar
1 306
Senast: Molvi
·
T
Hoppning ja, vilka papper behöver man ha med på en lokal hopptävling!? Hade igår med mig vacc. intyget, för alla andra papper är inne för att få...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: MissOnly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka