Annorlunda rivning!

Sv: Annorlunda rivning!

haha fan vad fränt det såg ut!

haha vad coolt! sånna rivningar vill Jag göra haha

hehe ja det är nog en once in a life time rivning, bra jobbat med att sätta den på den andra hållaren ni tyckte det var dax att hoppa oxern från andra hållet =)

vet en som rev mitten bomen med näsan hehe

*kl

tycker det är skickligt att fånga det på film,

jag gjorde en frän avramling en gång som jag tyvärr inte lyckades fånga(argh). Det var på en hoppträning som hästen vägrade så jag gjorde en kullerbytta över halsen. Saken var den att det var en oxer vi skulle hoppat och jag landar ovanpå den. Och ligger på rygg ovanpå bommarna =O måste sett helt sjukt ut.

Det var ju super coolt !! :cool:
Ducktigt att du lyckdes fånga det på film !! :rofl:

Snyggt. :D

Jag och ponnyn gasade runt en omhoppningen en gång och kom alldeles snett och för tajt på ett hinder. Hoppade gjorde i alla fall, men jag slog i knäet i hinderstödet och det tippade. Men landade, som tur var, och lutade sig mot stödet bakom (en oxer). Fick inte fyra fel eftersom bommen låg kvar :D

Har även på något vänster lyckats riva bommen under (kom i botten och hade en väldigt kvick ponny). Så hon petade ner bommen närmast marken men vi lyckades kravla oss över resten utan att riva. Inte några fel nu heller. :banana:

Apropå andra avramlingar så flög jag av en gång och landade MELLAN bommarna i oxer (oxern var så smal som det bara gick, med andra ord inte alls djup). Men jag tog mig igen utan att riva. Pröva att sätta upp en oxer som ni har så smal som det bara går så ser ni att det blir ganska trångt om man kommer flygande i luften utan att nudda bommarna :p

Är fd. elitgymnast och i början när jag lärde mig hoppa for jag av varje gång i princip. Gjorde en snygg volt i luften och hann klappa hästen innan jag landade på fötterna.

Senast ändrad:

Murray skrev:
Har även på något vänster lyckats riva bommen under (kom i botten och hade en väldigt kvick ponny). Så hon petade ner bommen närmast marken men vi lyckades kravla oss över resten utan att riva. Inte några fel nu heller. :banana:

Det har jag också gjort :)
Sista hindret i grunden å speakern sa att det blev 4fel så jag gick ut..
Men sen vare nåre goa typer som påpekade det till domarn och jag fick gå in och rida omhoppning :D
Felfritt, dock utan placering..

Zlatan skrev:
Jag hinner inte se det, filmen går skitfort och är slut efter typ 4 sekunder? :confused:
Det är typ zippyvideos som gör att tempot på filmen är helt sjukt.
Ibland går det jättesakta, ibland asfort.. Sällan 'rätt' ;)

hejsan!! de där var en riktigt anorlunda rivning!!! heheh men den var ass grym!!!! hehe undrar verkligen hur det gick till!!! hehe :rofl: :rofl:

Jag har bara några saker att säga:

1. :eek: :eek: :eek: :eek:
2. :rofl: :rofl:
3. :bow: :bow: :bow:

:D

Gud vad grym rivning. Och den lägger sig helt stilla i den andra oxå. Inte ens minsta gungning. Hur GICK DE TILL:P ?
SNYGGASTE JAG NÅGONSIN SETT

Haha tack till alla som kommit med fin fina kommentarer!
Är ju lite stolt nu ju å funderar på att riva igen,, haha! :rofl:
Nädå,, det där med precisions rivning det får pållan sköta :bow:

HAHAHAHA jag dör! det här var den ända rivningen som var snygg som jag har sett iaf :D

Liknande trådar

M
Hoppning Hejsan! Ja, nu är det så att jag har gått och blivit intresserad av hoppning, jag som älskar dressyr och uteritter. Men när man rider ut...
Svar
9
· Visningar
2 880
Senast: Raider_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka