Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning någon som kan hjälpa mig med detta? hur långt avstånd ska man ha, ungefär, då man hoppar studs med en stor d-ponny? tacksam för alla...
Svar
7
· Visningar
2 299
Senast: Typen
·
Hoppning Nu, ge mig tips, innan tisdagen. Ska ha lydnadsbana med hinder. jag fasar över att ngt hinder kommer se ut så här: dvs...
Svar
16
· Visningar
1 188
Senast: Freja_
·
S
Hoppning Jag testar att lägga upp en film på min häst när min syrra hoppar honom... Kommentera gärna:crazy: Men var snäll mot henne :angel...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Halifaxen
·
M
Hoppning Ursäkta en nybörjare men jag undrar om någon kan svara på vad "stilbedömning" innebär. Jag måste ha missat den lilla detaljen :)...
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: momeli86
·
K
Hoppning Jag ska till bollnäs och tävla den 8/4, såg nu att det står i proppen att framhoppningen sker utomhus på grus.(med risk för något sämre...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 778
Senast: LillOhlsson
·
N
Hoppning Hur gör ni första gången ni skall ta ut en unghäst på tävling? Min lilla dam skall nämligen debutera om 3 veckor. Vill bara ha lite tips...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: matjo537
·
M
Hoppning .. kom på fel forum..
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Blueberry
·
S
Hoppning Hur länge tycker ni man ska vänta innan man ger sig ut och tävlar sin första tävling tillsammans? Har precis köpt ett litet sto på 5½...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: pollan
·
Hoppning Alltså visst kan man bygga upp olika typer o kombinationer av hinder närm an löshoppar hästen, visst måste det inte vara bara ett...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: lissa
·
S
Hoppning Hej, är det någon som vet om det finns något mer land där man får tävla ponny tills man är 18 år? Om man ska tävla...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: starcraft
·
V
Hoppning Det är som så här att vi fått i uppgift att skriva ett "grävande reportage" och jag har valt det omsusande ämnet barrering... Nu...
2 3
Svar
44
· Visningar
12 508
Senast: hillevie
·
Hoppning måste man vet.besikta hästen om man bara tävlar lokal? Jag har ju inte TR tyvärr :angel:
Svar
16
· Visningar
1 097
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Hur långt har ni kommit i utbildningen av era 4-åringar, både hopp och dressyr? Vad tycker ni en 4-åring bör kunna om man ska satsa på...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Myy
·
W
Hoppning Hej! Undrar vilka av er här ute som rider arab? Ponny eller stor häst? Tränar ni hoppning regelbundet, tävlar ni samt vilka klasser...
Svar
6
· Visningar
1 195
Senast: kajsa_kavat
·
V
Hoppning har det skett några ryttarbyten på elitnivå nationellt/internationellt den senaste tiden som man borde känna till? :bump:
Svar
4
· Visningar
884
Senast: meadow
·
M
Hoppning Min issis tjej och jag, vi kan allt hoppa tycker jag :D kommentera inte allt för elakt :angel: ' bara så ni vet har...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 988
Senast: roslagen
·
R
Hoppning tjoo! ja e en häst kunnig ryttare har ridit i ca:6 år. Hur högt tror ni att ja kan hoppa med denna ponnyn...
2
Svar
27
· Visningar
3 416
Senast: yttertyg
·
Hoppning får man ropa "hopp" och "hoppa" till hästen över hindret vid en tävling?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 462
Senast: Bambi
·
W
Hoppning Om man har en ponny importerad från tyskland med slutmättningsintyg inskrivet i det tyska passet, måste den då mätas i sverige igen då...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: rabarber2
·
Hoppning Vilka avstånd ska det vara för B & D ponny i detta lägen: Bommar 2 eller 3 Kombination Stuts Vore snällt om ja fick veta har 2st...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: matjo537
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka