Framhoppning utomhus?

Sv: Framhoppning utomhus?

hehhe... om en vecka ska jag tävla UTOMHUS!! :D
Det står utomhus på sandbana i proppen iaf, men jag får verkligen hoppas att underlaget är OK tills dess... ;)

Oops skrev fel tidigare de va inte Uffe.. Sorry men de finns ju såå många olika tränare;)

Och imorgon så ska jag tävla utomhus! :)

Våran paddock har iaf varit bra i en vecka nu, så det kommer nog att bli jättebra om deras paddock är väldränerad.

Hur gick det idag??
Åkte ju hem precis när 1.10 började, så jag hann inte se någonting!
Attans synd, men det blir väl fler gånger! :D
Jag ska försöka starta lite fler 1.10 jag med, så vi hinner se varanndra! ;)

gick sådär.
första 110 petade ja A hindret i komb.
Vi var för lojja o oengagerade.
i andra klassen gasade jag upp både henne o mej själv o då hoppade hon super.
Men vad hjälper de när piloten för misstag:devil:
Fick till kanonsvängar i omhoppning o hade bara sista hindret kvar.. då kommer ja inte på vilket som är de sista..:rofl:
så arg på mej själv. så ja fick göra halt o s emej omkring innan ja kom på vilket de var:p
så kom 7.a eller nå.. 6 plac.
hade ja inte gjort de misstaget hade ja vunnit... skitarg på mej själv.

i övrigt kände ja mej ringrostig såhär på första tävlingen o framhoppningen var usel men ni hade gjort så gott ni kunde:bow:

Åhh typiskt! :D Såg på resultaten nu att du var precis utanför placering! Vad arg man blir på sig själv i sånna lägen.

Ja, jag tror paddocken var helt okej, med tanke på omständigheterna. Lite mycket vatten på kortsidorna, men det funkade ganska bra tror jag.

Stackars ponnyryttarna idag, som får rida i den upptrampade geggan! :devil: :D

Lycka till i Sundsvall nu! :D
Du kommer kanske å tränar lite terräng med oss närmare våren istället?! ;) :D Så vi ses kanske då...

ja jag får försöka komme o träna lite på terrängen. vore kul.
ska skärpa mej till sundsvall . :D

synd på din häst :(
men trevligt att komma fram o hejja! :) får försöka hinna med o hejja och kolla på er nån annan gång ;P
det var en jätterolig tävling iallafall, fast jag kände mig också väldigt ringrostig, men sen var det ju ca 3 år sen jag tävlade hoppning :P

Mm.. han mår bättre nu, men vi tar det nog lungt några dagar till.

Ja, sjävklart. :D Vi satt några å pratade om din häst, att den var så läcker, så när jag tittade i papprerna, så var det ju du.
Så jag var tvungen att springa ut och hälsa! :D

Vi lär väl se varanndra fler gånger!

Hmm, känns som att vi glider ifrån ämnet här :angel: men ni kanske har frågan avklarad om jag inte har helt fel?

sarabacklund skrev:
Mm.. han mår bättre nu, men vi tar det nog lungt några dagar till.

Ja, sjävklart. :D Vi satt några å pratade om din häst, att den var så läcker, så när jag tittade i papprerna, så var det ju du.
Så jag var tvungen att springa ut och hälsa! :D

Vi lär väl se varanndra fler gånger!

hehe ;) jo hon är lite speciell, jag är egentligen ingen vidare hoppryttare, men hästen hoppar ju hur hon än kommer ;P

Vart ska ni nästa gång? planerat det än?

Vi var 0:a i första klassen, och kom jättefel på 2:an i andra så hästen hoppade mer eller mindre rakt igenom hindret, 4:a fel. men matte var jättenöjd och stolt över pållan ändå :)

jag ska till Tunalid o rida dressyr den 22 april.
sen blir de Sundsvall helgen efter , 110 -120.
får se när jag letar mej neråt gävle..

Äsch det gör inget! Huvudsaken ni ser bra ut! ;) :p
Mm.. troligtvis till Söderhamn den 29onde. Funderar på att dra mig ur Uffe träningen?? Då men det är osäkert ännu. Åter kommer med mer info. Jag å kompisen ska kika över våran tävlingstermin tillsammans snart, så då lär jag ha bättre koll! :D

Just ja, måste ju berätta för er att jag fick körkort igår! :banana:
Tänk att jag hade sån tur att klara det! ;) :D
Så nu är det till att köra mycket så jag klarar av att dra hästen själv! :D

Wiihoo Sara:) grattis! Du kan inte dra dej ur träningen, syrran ska va me på crossen å ewe på natta låter d som:) skojsigt! grattis igen

Tackar tackar hörrni!! :D :D:bow:
Jasså kul, vart har de anmält sig? har bara anmält genom telefon. Vore kul å se vilka som är anmälda! Det sitter inga listor uppe på ridskolan heller..:confused: :p

De har inte anmält sej än tror ja;) haha! ja sa d te dom i helgen å hon sa att dom funderade på d.. Ps. d gick jätte bra för ewe å cross, dom dubbelnolla:) dock gick d alldeles för fort, du vet ju hur cross e;) så när dom skulle runda en oxer kunde inte ewe få runt cross riktigt så ewe knä rakt in i hinderstöden och oops hela hindret låg utom ett hinderstöd:P haha! roligt att se men stackars knät:S hon vägra på ett hinder i omhop me natta=/

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 573
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
90 334
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar