Framhoppning utomhus?

Sv: Framhoppning utomhus?

nej inte ställa in... jäkla skit.
paddocken klarar sej nog men ja funderade oxå på er parkering.. funkar inte den gamla då?
snöar här just nu iaf.. trist.

nej ja ska inte dit.. ska till sundsvall o rida regionala då..
hade velat mjukstarta med er tävling innan ja red 120 men ställer ni in så blir de sundsvall 110 120 den 30 ..

Mm.. Nä det är hagar på den gamla parkeringen. Annars hade ju den funkat.

Okej, nää tänkte om du skulle träna för uffe annars? :D han kommer till Bollnäs den helgen.

Kolla hemsidan på tis eller ons för då skulle de ha bestämt sig helt, och hunnit lagt ut det. Om inte så är det bara att köra på! ;)

ja han kommer till oss oxå den helgen..fast hos er skulle nni väl ut på terrängen..
de hade ju varit skoj o få komma ut på terräng o springa av sej lite men ja ska tävla istället.

Okej!
Ja vi får väl hoppas att det hinner torka upp där ute, annars blir det inomhus! :p Jädrans väder, och mer snö skulle det komma i veckan!
Detta är ju inte klokt!:mad:

ja de är verkligen konstigt.
måste ju ta slut på snön nångång..
men om de fortsätter o hålla i sej .. med snö o kyla. då borde ni ju kunna köra tävlingen för då blir de ju inte lerigt på parkeringen.

antar att de bara är att vänta o se.

Kollade nyss och det ser ut som om vi får våran tävling trots allt! :D
Hoppas det som du sa att det blir lite kallare så det inte blir en lerpöl utav allt.

Eller att det tinar och torkar tills på lördag :D

oh nu fick ja lite hopp igen !!
Tror inte de kommer hinna tina så de blir torrt.. då är de bättre de e några minus så de blir hårt i backen( läs parkeringen).

Haha.. Nä torrt tror inte jag heller att det hinner bli :angel: ;)
Men som sagt lite minus grader gör ingen skada till helgen! :D

Vad skönt att de inte ställde in iallafall..

ja mycket. Imorgon ska ja hoppträna.. måste nog slipa på lite omhoppningssvängar :D:D:D
då håller vi tummarna för några minusgrader och sol på lördag

verkar som att det blir inställt för min del oavsett väder... :(
hästen ville inte äta upp sin mat ordentligt igår och såg lite hängig ut.. dock ingen feber..

Nej va tråkigt!
Hoppas hon (för visst var det en hon?) blir bättre!
Vi kanske ses nån annan gång. Säsongen har ju bara börjat! :D

haha..Låter bra det! Själv ska jag klättra idag :D
Var ett tagsen sist!

Jajjemensan nu håller vi tummarna! :D

Precis.
det var verkligen synd eftersom hon gick suuuuper på senaste hoppträningen, menmen,

klättra gjorde jag i fredags. :D

längtar så till helgen. ska bli så kul.
spela roll vad de är för underlag.. ja kommer med ett strålande humör :)

haha..Jag med!:D
Min mamsi är förhoppningsvis på ännu bättre humör då hon ska få jobba :devil: hähä..

Attans också.
Har du tänkt åka till Söderhamn den 29onde?
Om jag inte ska rida för Uffe, kommer jag finnas där då! :D

Min mamma skulle INTE med till bollnäs..
hon ville vara hemma o ta de lungt en helg..

igår när ja sa att de kanske blir inställt..
Nej gud vad trist.. ja som såg fram emot de så mycket..
så nu vill hon med :rofl:

klart mamsen får följa..även om ja klarar mej själv för de mesta. men alltid roligt med sällskap :D

Haha..typsikt masisar! Också vill de att man ska tycka lite synd om dem när de kliver upp tidigt och skjussar m.m. :D Lustigkurrar! ;)

Min mamma måste med, eftersom jag inte hunnti fått nått körkort. Men om en vecka kanske det blir ändring på det! ;)

Fast det dröjer väl innan jag vågar köra hästen själv endå! :crazy: :D

ja de är lite läskigt när man ska köra själv första gången med älsklingen där bak.
men tar man de lungt så brukar de gå bra. Sen så är de snart vår så du får bra väglag.. själv körde ja i dec. första gångerna :p

Syster vill följa med oxå men hon har precis fått en liten son.. så ska kanske inte börja kånka omkring med honom på tävlingar.. Än:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 573
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
90 334
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar