Framhoppning utomhus?

Sv: Framhoppning utomhus?

Ja just det ja! Men jag blir kvar hela dagen vilket som. Mamsi jobbar i cafeterian. Så jag får väl springa runt med en skylt med mitt namn på! ;) Annars skriker jag högt när du kommer in på banan! :D

Ska väl troligtvis stalla upp herrn över dagen, så vi kanske ses i stallet annars? Såg att du tänkt boka box! :D

ahh va bra.. skrik o hejja..sånt gillar jag!!!
Jo jag har bokat en box så då syns vi kanske i stallet.

nu e de kanppt 2 veckor kvar.. ja längtar såå mycket.

När jag var i orsa och tävlade så hade "min" ridskole ponny inga broddar bak och jag hade inte en chans att hoppa fram på det pyttelilla krysset som stog på banan . Han halkade bara jag skulle fatta galopp så det vågade jag inte . Dock fanns det möjlighet att hoppa fram i ridhuset i collecting ring .

Men den hästen som startar får ju knappast vara ensam i ridhuset, man brukar ibland ta in andra hästar bara för sällskaps skull. Och ibland får man hoppa ett hinder som står på banan .

jajjemensan det gör vi! ;) :D

Mm.. har snöat här i Söderhamn det senaste dygnet nu. Ska till Bollnäs imorgon ( skriva uppskrivingen ;) ) Så då ska jag en sväng till ridskolan med, så jag kollar hur det ser ut då!

Vi har möte nu på lördag, så då får jag veta hur de tänkt göra!
Kan tänka mig att paddocken är ganska frusen också, med tanke på alla dessa kalla nätter!

Men vi får fortsätta hoppas på bättre väder!! :D:banana:

ja kommer även om de är fruset o snöstorm. jag SKA tävla. så för min skull behöver ni inte ställa in :D

Rider ute varje dag så hästen e van hårt underlag ..iof sinte hoppa men får bara hoppa fram enstaka språng då.

Precis så där känner jag! Nu jädrans ska det hoppas!! :D
Hårt eller ej, here we go!

Haha..Bra!! Om de tänker ställa in ,får de banne mig låta oss hoppa först!! ;)
Men jag tror inte de gör det.. Återstår och ser..

inte jag heller , vad som helst kan ju hända!

Har ni har sett att preliminära startlistor har kommit! :D

Jag har glömt internetadressen ;p nån som kan skriva in en länk?

jag slipper kliva upp så tidigt iaf iom att ja startar sista klasserna. :D
skönt att de bara är i bollnäs oxå så ja bara har en timmes resa:)

tänk om de var denna helg .. ja längtar såååå:love:

Ja det är skönt! :D
Tar det sån lång tid att åka? Trodde det gick snabbare. Fast jag tänker ju att jag snart är framme när vi är i Järvsö! :o :D

Ja, jag längtar jag med. Det var ett tagsen man tävlade nu!!
Ska bli så kul att träffa lite folk med ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 573
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
90 335
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar