Framhoppning utomhus?

Sv: Framhoppning utomhus?

nja de kanske tar 45 men ja bor inte i ljusdal utan en mil utanför.. en mil med DÅLIG väg så man får köra lungt.
du vet väl vart ridklubben ligger.. du kör förbi där o sen 1 mil rakt ut i skogen :D så hittar du till mej.
så jag har en kvart in till ljusdal o sen 45 till bollnäs.. så ungefär en timme.

ja ska bli kul o träffa folk. såg att de var många roliga med som man måste hejja på. de är ju ändå de roligaste, att få träffa alla man känner.. o inte känner.

Hej! Såg att du efterlyste Westal. Han köptes av en kompis till mig. Hon blir 20 i år. Har startat en gång. Han står på ridskolan i Kungsgården. // Vickan

åh, vad skönt alla har som har det nära, för oss tar det två timmar att åka ungefär ;P
tur att jag någorlunda sent startnummer:)

ja men ni har ju bra väg upp.
såg att de var flera från falun som skulle upp. de var kul. brukar inte vara så många faluekipage häri hälsingland.
ni har ju närmare ner mot tierp o uppsala o dalarna än vad vi har..

mm. jo det är klart :p
hästen är iaf van vid att åka ganska långa sträckor, eftersom vi åker till tierp varje måndag :p o ibland kan det vara skönt o ligga o sova i bilen påväg till tävlingen (sålänge man inte kör själv då ;)

Jag ska tävla på söndag, med framhopp utomhus...
Det ska bli spännande...Undrar om det har hunnit smält någe mer snö och is tills dess.
Annars så får man väl trängas inomhus.:bump:

Bara det inte regnar så e ja nöjd..

ja regn e ingen höjdare.
vi fick ju en del minusgrader nu inatt.. inte så roligt.
hoppas på fint väder.

Hörrni, nu har ryttarmedelandet kommit också!! :D

Med risk att tävlingarna ställs in står det!:o
Så nu gäller det att hålla tummarna för solsken resten utav veckan!!

NEEEEEEEEJ inte ställa in.. då grinar jag. e så himla sugen.
säg åt dom att ja kommer ändå :D

men de står att man ska åka till er nya parkering.. antar att vi parkerade där ifjol oxå..
men om man har box då?? får man inte köra upp o lasta ur där ?? för vad ja minns så var de en liten gång från nya parkeringen upp till stallet.. o där kan man inte köra tävlinsskåpet...

Svärdsjö den 15/4 då? Det är ju en vecka till det...

Som det verkar här i söder numera så skulle d inte vara nån fara med framhoppning utomhus . Förutom att d kan vara väldigt lerit o halt så vill säja..

ja men dit e vi ju inte anmälda o mycke längre.
Dessutom ska hon gå den 22 och den 29 så ja vill inte starta 3 helger i rad.

Anmälan går ut på onsdag.
Men tre helger i rad är lite saftigt iofs. Speciellt om man rider mer än en klass och har långt att åka.

ja de blir lite saftigt. spec. eftersom de e nu i början av säsongen och vi vill att hon ska hålla hela säsongen.

Nää vill inte jag heller!!
Pratade med ridskolechefen igår och hon sa att det är 90% att vi ställer in.
Pga utav att hon vet inte hur parkeringen klarar det, då det är första våren och hur paddocken kommer funka som framridning.
Det kommer ju bli en enda stor lerpöl. Så det lät inget vidare. :crazy:

Men än är inte bestämmt!!

Mm.. det går att köra bakom stallet och upp mot gamla parkering, där kan man nog ställa sig om man har stallskåp. Det blir ju omöjligt att dra det i leran! :D

Vi hoppas nu att det slutar snöa så det blir lite tävlingar för oss. :D

Just ja, den 29:onde ska du till Söderhamn då?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 573
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
90 335
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar