Framhoppning utomhus?

Sv: Framhoppning utomhus?

Haha..okej, bra att vi är fler! :D

Slänger upp en dålig bild till er båda så ni vet på ett ungefär hur vi ser ut! :angel: :D

1793947.jpg

Mm.. Han är ganska stor hela 1.70 :D
Han är efter Hassles Ult och undan Eld&Lågor XX. Så det är 75% fullblod i han. Passar väldigt bra för fälttävlan! :D

kortet är möjligen inte taget just i bollnäs ? ;)

haha.. Joo! :D
Det där var i höstas har jag för mig!

*kl*
Jag ska ocksa till BRS och forra aret var det samma sak. Men da var det inga problem.
De har ingen collectingring eftersom banan tacker hela ridhusytan.

Det brukar dock funka bra och har gjort det de senaste fyra aren i alla fall.
Dock tycker jag att underlaget var alldeles for djupt forra aret, hoppas det ar battre i ar. Va pa traningstavling i B-nas i slutet av februari och da funkade det jattebra.

Lycka till och rid val!
:)

vad rider du för häst då??
Vet att de strulat lite med brs underlag sen dom bytte de.. men tror de är ok nu.

StJäRnAn skrev:
jag ska till Tierp den 26 mars och framhoppningen är ute..:crazy:

hej jag tävlar för tierp och jag vet att det kommer att vara lite bökigt men vi har typ skottat av ute banan men jag är inte helt säker på om vi ska ha collectingring men vi borde ha det. vi har haft det förr :bump:

Nu har jag anmält mej till bollnäs.
Hoppas på bra väder.. men nattens snöfall gör miglite deprimerad. :(
Ska bara försöka få tag på en box oxå..men inget svar hos tjejen man bokade hos... typiskt!
nu tycker ja att vi skriver hästens namn och klass så vi kan hålla koll på varandra.

Delhi klass 3 och 4 ( båda 110 alltså)

*lånar*
Bollnäs brukar inte ha problem med underlaget, så de kommer säkert fixa det denna gång oxå! :bump: Klart min "modersklubb" sköter sig! :D saknar BRS lite nu känner jag... :cry:

funderar också på att beställa box. man kanske borde ringa snart ;)
Här i gävle börjar det se ljust ut iaf, smälter upp ganska snabbt nu. :)
Min Pierina startar klass 1 o 2. :banana:

Muppo skrev:
*lånar*
Bollnäs brukar inte ha problem med underlaget, så de kommer säkert fixa det denna gång oxå! :bump: Klart min "modersklubb" sköter sig! :D saknar BRS lite nu känner jag... :cry:

du får väll åka dit o hälsa på då ;)

Ja, vi hoppas på bättre väder! :D
Ska anmäla mig imorrn. Hästens riktiga ägare har precis sålt transporten, å hinner väl troligtvis inte köpa en ny! ;)

Så det har vart jakt på transport nu.Men förhoppningsvis har det löst sig.

Återkommer imorrn, med klasserna!! :D

Vad heter du?
Kanske nån man känner till??! :D Har ju hängt på BRS sen barnsben, så lite kanske man kommer ihåg! :D

Det är då rejält med snö i Bollnäs, men de kanske har plogat utomhusbanor och fått vettigt underlag där?

Nu är jag också anmäld.
Sara Bäcklund - Ultimatum
Klass 1 & 2. Kör lite mjukstart så här på våren! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 088
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 573
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
90 334
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar