Sv: Hur högt kan ja hoppa med denna ponnyn?
knapp.
jävlar vilken lång rygg
du har fått bra svar ifrån andra, så jag instämmer med dem.
knapp.
jävlar vilken lång rygg
du har fått bra svar ifrån andra, så jag instämmer med dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Linduzz skrev:Becka!: Vi skall fortfarande invänta svar från vetrinären!! Hon kommer gå att rida dressyr på, Men INTE tävla.
squarepants: Hästen är lång i ryggen, Ser dock lite längre ut när hon är omusklad.
Såhär ser hästen ut när hon är i fin form http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id1801326.html
nicodemus skrev:JAG TYCKER ATT DET VAR EN VÄLDIGT "LUDDIG" FRÅGA. FÖR DET FÖRSTA NÄR MAN "BARA" HAR RIDIT I SEX ÅR ÄR DET INTE HÄSTENS UTAN RYTTAREN KAPACITET DET HÄNGER PÅ. SEDAN SKA MAN ALDRIG HOPPA MER ÄN MARKARB. SJÄLV NÄR MAN KÄNNER ATT MAN INTE ÄR TILLRÄKLIGT RUTINERAD FÖR ATT VETA VAD HÄSTEN KLARAR OCH VAD DEN BEHÖVER TRÄNA PÅ. JAG HAR SJÄLV TÄVLAT PÅ 1.40 NIVÅ MEN NU HAR JAG TVÅ EGNA UNGHÄSTAR OCH EN TILLRIDNINGSPONNY. MITT FÖRSLAG ÄR ATT DU MÅSTE TA HJÄLP AV EN TRÄNARE, SÄTTA UPÅP MÅL OCH TRÄNA MYCKET DRESSYR/MARKARB. FÖR ATT BYGGA UPP HÄSTENS MUSKELATUR INNAN DU KAN BÖRJA HOPPA NÅGRA HÖGRE HÖJDER.
Linduzz skrev:Ja, Jag har tävlat lite dressyr på henne, Det har ja la sagt?