hur högt tävlar ni?

Sv: hur högt tävlar ni?

Bara lätt:c(90 cm) en så länge men jag planerar att gå upp i lätt:B denna säsong!

jag har inte tävlat så mkt med ponnyn min men till slutet av året skall vi ha försökt komma runt en Lc helst Lb bana med storhästen ligger nog det samma

Har bara tävlat LB med förra ponnyer, har inte tävlat min nya än:D Men vi ska mkt högre än så;)

Han inte tävlat "på riktigt" ännu men d jag gjort på utbhopp. så är d 80 med en D ponny, alltså LD;)

tävlat 90 cm eller nått hehe:)

men jag hopptränar ca 1 meter till ca 120 ska väl tävla en meter och uppåt i år:) :)

*lånar*

Tävlar LD/LC med knasfian en´D-ponny (ridskoleponny)
Hon är inte så mkt tävlad men målet är LB i år.

Har inte tävlat så mycket, men jag har tävlat en L:D (med D-ponny) i år. Ska försöka på mig på en L:C också...

Precis börjat hoppa 110cm (storhäst) på tävling och det går riktigt bra... känns ganska lagom eftersom jag började mitt tävlingsliv i april förra året :)

Tidigare försökt mej på LC med en f.d foderponny, men kom över ungefär 3 hinder / klass innan vi blev uteslutna :)

Brukade hoppa msvA (120) med min c-ponny. Tävlar 130 på häst men ska testa 140 nu i helgen!! (nervös) :)

Har inte tävlat med min nuvarande häst ännu, men ska väl börja på lite klubbnivå, har bara hoppat 90 cm på träning, men har bara haft henne i 4 månader och hon är den första hästen jag har haft som har tyckt det var kul att hoppa, min förra häst var.. *hrm* ganska jobbig att hoppa, han kastade sig åt sidan, vägrade eller värst av allt; lade sig ner (detta hände flera gånger), så jag brydde mig inte om att hoppa högre än 50 cm med honom

har hoppat LA med en ponny jag bara har startat 3 ggr än så länge
:D blir nog MSVB till hösten eller våren 2007

jag tävlar L:A med min c-ponny å L:B med min d-ponny som jag nu fick efter min syster som e 18 år i år ;) men kvalar till msv :D

Just nu tävlar jag bara 90 cm.. men det blir väl runt 1 M i sommar..

Hittills har det inte blivit så mycke hopptävlingar för mig, men nu ska jag i maj iväg till säter , tänkte starta en L:B , ska börja tävla regionalt till nästa år sen.

Jag tävlar upp till 1.10cm med min d-ponny bland stora hästar, ska gå upp till en 1.20cm till hösten.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
502
Senast: MiniLi
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 391
Senast: MalanMjöl
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka