Vit ridbyxa m. mörk "sits"

Sv: Vit ridbyxa m. mörk "sits"

på den hemsidan jag såg dom kostar dom 1295:-, och värda varenda krona.
håller just nu på att spara till tävlinarna i sommar, men när jag har dom pengarna är det absolut ett par sådana som införskaffas :love:

Sånna där ska jag ha. Har spanat på dom i ca ett år nu, men mina pengar har en tendens att försvinna! :angel:

Vill bara tillägga att de ridbyxorna på bilden är ljusgröna med mörkare skoning;) Har sett sådana i och med att jag bor i närheten..:p

Ja dom är skit snygga....måste sluta drömma och skaffa mig ett par :D

Är d inte regler på att man måste ha vita ridbyxor:O? elr har dom tagit bort det för d va la så förut?

Jag som trodde att man var tvungen att ha vita på dressyrtävling. Jag som gick och införskaffade mig ett par vita bara för att jag kanske kommer vara med på lektions DM i dressyr. I hoppning tävlar jag alltid i "vanliga" ridbyxor :), vita är oerhört opraktiskt. Men tanterna och ett och annat barn hetsade mig att skaffa nya ridbyxor till att tävla i (vilket jag gjorde, mina gröns gick sönder så jag köpte ett par vinröda ;) Har dessutom tävlat i svarta med svart kavaj...)

Ta fram var i TR det står är du snäll. :smirk:

Du behöver inte ens ha kavaj om du inte tävlar nationellt eller högre.
Det räcker med fritidsjacka.
Detta är något som jag uppskattat mycket i år när det varit så kallt.

Chima skrev:
Jag tänkte beställa de här ridbyxorna i från b**jes
1126.jpg

Byxan heter "D*mino helskodd"

jag undrar om man får tävla i vita ridbyxor m. mörk "sits" eller får man inte det, måste ha svar snarast då jag måste beställa i morgon senast.
Tacksam för svar...

dom ridbyxerna har i färgen vit vit skoning, alltså inte mörk. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 213
Senast: Freazer
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 451
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar