Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Hoppning Min 8 åriga arab har inte hoppat särskilt mycket i sitt liv. Har honom på foder. Nu vill jag börja med hoppning, vet ungefär hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: _Mia___
·
B
Hoppning var kan man söka på importerade hästars prestation?
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Elisha
·
B
Hoppning undrar om man får starta 130 när man bara har nollat 120 en gång tidigare?? hört att flera säger olika så vad gäller, behöver man...
2
Svar
34
· Visningar
2 869
Senast: Idasagare
·
H
Hoppning jag har en connemara-ponny å han vill inte hoppa han vägrar å så blir det damerna först! vad ska jag göra med en 8 årig hingst?
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: Bubbaz
·
S
Hoppning Hejsan!! Jag har en häst som är välldit het på hindrerna.. Hon tycker det är jätte kul annars och är jätte duktig..:D Hur ska jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 958
Senast: astronaut
·
B
Hoppning Grevagården ska ju ha en deltävling i mars, men sedan då? Någon som har koll på det här med baltic cup i år?
2
Svar
28
· Visningar
2 501
Senast: Lovely Locks
·
R
Hoppning ih, snart är det grönt o varmt ute! Sommarn närmar sig (märks inte ute direkt men snart så) Så vad är era planer för sommmarn? Ridläger...
2
Svar
37
· Visningar
2 018
Senast: Agge_Chilli
·
Hoppning vad tycker ni om att hoppa i snön?? ca 30-50 cm?? Tycker du det är bra? i så fall varför? tycker du det är dåligt så säg varför...
Svar
16
· Visningar
2 407
Senast: Molvi
·
Hoppning Försöker länka en bild från Hööks sida, men det går inte. Bettet jag funderar på är ett Postkandar, får man tävla hoppning på stor häst...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: bollen__
·
Hoppning vilken sida ska den sitta på`?
2 3
Svar
40
· Visningar
2 797
Senast: Fridan
·
Hoppning Halloj allihopa! Det är såhär att jag har ett 11 årigt halvblod :love: som jag precis har satt igång från vintervilan (inget tillgång...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Joyze
·
Hoppning Jag har en jätte häst (på 1.75 ) och rider just nu på ett vanligt tredelat. I markarbetet funkar det utmärkt men utomhus och i...
2
Svar
21
· Visningar
2 067
Senast: waju3_
·
M
Hoppning Lägg in tävlingsfilmer på er och era hästar.:banana:
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: Panikie
·
D
Hoppning Denna djungel av sadlar... Min sadelutprovare säger att jag ska ha en Pessoa Don Neco till min häst. Är det någon som har en sån? Är...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: lilith
·
L
Hoppning Har funderingar på att åka o tävla i mariestad till helgen. Nån som vet om underlaget är ok på tävlingsbana + framridning?? Tittiga...
Svar
11
· Visningar
919
Senast: Godisgris_
·
S
Hoppning När jag red på ridskola hoppade jag 80 cm utan probem, på flera olika ponnyer. Nu vågar jag inte hoppa 30 cm, inte på min egna häst, i...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: _SunFloWer_
·
S
Hoppning vad får man tävla i för bett i hoppning för häst? (ej ponny) Får man ha pessoabett utan delta som exempel?
Svar
5
· Visningar
4 148
Senast: kopparberg
·
C
Hoppning min ponny ganska mkt med huvudet när jag hoppar. eftersom han blir rätt så het när jag hoppar med honom så måste man ta i honom ganska...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: blomman7501
·
M
Hoppning Ska anmäla mig till första tävlingen och förstår inte vad jag ska betala.....vad betyder avdelning A och avdelning B, t ex (avd A 100...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Jupp, detta är våran absolut första hopptävling tillsammans, 2 oktober förra året. Först nu orkade jag lägga ut klippen :rofl: Det var...
Svar
12
· Visningar
1 282
Senast: Widerberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka