Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Hoppning Hittar inte mitt TR så jag får fråga här. Får man tävla lokal hoppning i en dunjacka utan luva men med nike-tryck på ryggen. Har fått...
Svar
11
· Visningar
1 235
Senast: mumin
·
G
Hoppning Alla måste nog tycka hoppning är kul?:rofl: Hoppning är jätte kul men dressyr går bra det med.Hästhoppning är nog roligas ändå tror...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: guzzi my love
·
Hoppning Jösses, vad ska jag göra? Hur ska jag bete mig? Vore himla gött med lite tips :) Har alltså min första privata hoppträning imorn på...
Svar
17
· Visningar
1 244
Senast: Chili
·
N
Hoppning Jag lånar ett halvblod på 9 år som inte ha blivit hoppad så mycket. Hon blev löshoppad i ridhus till tre årsvisningen, sen stod hon i...
2
Svar
30
· Visningar
2 006
A
Hoppning Vet inte om denna tråden ligger rätt... Jag har en ganska enkel fråga, som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med: Kan man tävla...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Farao
·
Hoppning vad ska man ha på sig på en clearound?
2
Svar
23
· Visningar
1 892
Senast: Nikkis
·
T
Hoppning Hallo... Jag har precis köppt ett tvådelat pelham (delta) till min häst för att ha det i hoppning men så har jag läst att man ABSOLUt...
2
Svar
31
· Visningar
2 569
Senast: BergTuva
·
Hoppning Jag har ett stort problem i hoppningen som gör att jag rider för sakta. Grejen är att när jag tycker att jag rider helt normal...
2
Svar
22
· Visningar
2 466
Senast: Chili
·
S
Hoppning Hej, jag undrar om en häst som hela tiden slår i bommar på bommträning kan bli okänslig och sedan riva hinder då den inte bryr sig om...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: stekpAnna
·
Hoppning Är den värd pengarna? är det en bra bok om man vill lära sig mer? Kan ni rekomendera någon annan bra bok om hoppning som ni har läst?
2
Svar
25
· Visningar
3 010
Senast: emelie_r
·
I
Hoppning Vi har en häst i stallet som har varit igång i cirka två månader snart, Han är inte riktigt fullt igång men vi tänkte börja med...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: emelie_r
·
A
Hoppning Hästen jag rider skickar mig ur sadeln över hindren för jag glömmer bort att spjärna emot å trampa ned hälarna =skänklarna åker bak å...
Svar
14
· Visningar
2 676
Senast: cissan
·
C
Hoppning Har någon något bra tips på hur man kan träna upp sin häst inom hoppning?:rofl: :rofl:
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: guzzi my love
·
P
Hoppning Många som ska iväg och tävla där imorn?? (lördag) :) :smirk:
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Panikie
·
R
Hoppning http://svt.se/svt/road/Classic/share...590&from=tipsa Hittade en 5 minuters snutt på SVTs arkiv. "Internationella ryttarspelens...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: rubytoo
·
W
Hoppning I gårdagens WC - hoppning var ju helt underbar. Vilken häst:love: Någon som vet något om den??
2
Svar
23
· Visningar
1 860
Senast: Sorbe
·
Hoppning är det så att höjden är 10 cm lägre i kombinationerna? Har fått för mig det. Det var så länge sen som jag tävlade och jag var för...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Marika
·
Hoppning Sen jag köpte min travare -02 har jag hela tiden sagt att nej vi ska inte tävla, bara träna och utbilda henne (hästen då :p) så långt...
Svar
16
· Visningar
1 457
Senast: Widerberg
·
Hoppning Jag lyckas ALLTID missa hoppningarna på TV...*tokig*... Försöker kolla så ofta det går och zappar för att inte missa och ändå blir det...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: Cockney
·
P
Hoppning Bed C??:o :confused:
Svar
7
· Visningar
7 758