Baltic cup

Sv: Baltic cup

jag rider häst! är förlång för ponny:cry: fast häst är ju nästan roligare:idea:

Haha samma som mig då ;)
Fick sälja ponnyerna i höstas :(

Det tycker jag med! Det känns lite mer "på riktigt" att rida storhäst.

ok... själf fick jag byta till häst när jag va 12-13.... så de va 2 år sedan så jag kommer knappt ens ihåg hur det kändes att tävla ponny! hehe:smirk:

Vet ni varför man måste ha fei-pass och vara fei-registrerad som d-ponnyryttare och junior för att få tävla på baltic? så har det väl aldrig varit förut?

det vet jag faktiskkt inte... men fei pass ocg fei registrerad måste man vara på alla internationella tävlingar...

Nej så var det inte förra året. I alla fall inte om tävlingen var i Sverige. Vi behövde bara det vanliga passet förra året året i Halmstad.

har ni kunnat kolla på daltagarlistorna son står på deras hemsida?

nej istället kommer det upp ett gammal ryttarmeddelande :confused: .

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En trupp med hela 49 svenska ungdomsryttare begav sig i helgen till årsavslutningen av Baltic Cup, som reds i danska Vilhelmsborg. Det...
Svar
0
· Visningar
42
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En trupp med hela 49 svenska ungdomsryttare begav sig i helgen till årsavslutningen av Baltic Cup, som reds i danska Vilhelmsborg. Det...
Svar
0
· Visningar
49
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett stort gäng svenska ekipage har gjort en omgång av Baltic Cup under helgen, denna gång i norska Drammen. Det blev en hel del svenska...
Svar
0
· Visningar
112
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev svenskt på prispallen några gånger när det reds Baltic Cup hos Växjöortens Fältrittklubb den här veckan.
Svar
0
· Visningar
132
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka