Nummerlappen

Sv: Nummerlappen

Brukar alltid ha den i fram på förbygeln liksom lite under martingalfästet. Dock kan jag erkänna att jag brukar vara lite dålig på att ha nummerlappen på när jag går runt på tävlingsplatsen med hästen... blir liksom lite så att den åker på när sadeln ska på. Aldrig någon som har sagt till om det.. inte ens veterinären säger till när man kommer med nummerlappen i handen istället för på hästen. Dock tycker jag det är bra att hästarna ska ha på sig nummerlappen så man kan gå in i hästförteckningen o kolla stammen om man ser nåt fint :p.

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
439
Senast: Blyger
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 195
Senast: Ajda
·
Dressyr Då hade vi fyllt våra 100 sidor i 17, så dags för nummer 18! Superpepp på träningsdag 2 idag🤩
14 15 16
Svar
315
· Visningar
21 617
Senast: MattiZ
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka