Dressyrsnack nummer 18

Jag har tänkt samma saker och undrar hur mkt krävs det för hon ska sluta samarbeta med dem?! Fattar inte det inte uppmärksammades mer med deon i näsan och hans hårda ridning, bestraffning offentligt samt avstängningen . Jag såg många höja honom till skyarna här i Sverige efter deras första hingstvisning med importören. 🤮
Hur illa är det inte hemma då liksom😭💔

Jag har nog helt missat vem dom är och vad dom gjort tidigare.

Katt har saknat Maja sen hon åkte så har blivit några lugna dagar för henne. Har lärt mig nu att hon verkligen inte är mottaglig öht med stress i kroppen. Dio tex kan en jobba ur stressen och han blir lugnare i huvudet när han är fysiskt trött. Katt blir bara ännu mer spänd. Nu har hon börjat äta sitt hö ordentligt igen så hon fick gå på töm på vår lilla utebana som nu har perfekt underlag 🤩! Imorgon kommer en ny utbildningshäst som ska bli mycket spännande, en 6-årig lusitano.

Majas nya ägare har lagt ut flera bilder och filmer i some och de är perfekta för varandra😍. Gör mig så himla glad!
20250331_151204.webp

Liknande trådar

Dressyr Sadelkoll hos oss igår och det var som tur var inga större grejer utan behövdes bara justeras lite i stoppningen och "fluffas till"... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 821
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
439
Senast: Elo
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Mli
·
Utrustning Hei, Ser etter dressyrsadel og kom i snakk med en som har Devoucoux. Hun påstår at 18 tommer er som en 17 tommer på andre saler. Hun...
Svar
3
· Visningar
572
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka