Pessoa på tävling

Sv: Pessoa på tävling

Det är bara att jobba på :) Du kommer säkert ha en riktigt fin ponny när den har blivit lydigare!

Det är den första hästen jag hört som kan göra skänkelvikning i galopp! Jag har fått för mej att hästar går omkull om de försöker korsa frambenen när de galopperar! :smirk: :angel:

Sv: Pessoa på tävling

Haah nej dom kan faktiskt det, jag frågade en dressyryttare som var i ridhuset om man kan det, och hur man gjorde, och hon förklarade, eller så trodde hon väl att jag var helt dum i huvet och sa ngt:eek: :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 156
Senast: ameo
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 253
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 121
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar