Clearounder i gbg området?

Sv: Clearounder i gbg området?

*ändraaaaar*

Gå in på tävlingstermin 2006 så ser du den!

sååå mina damer! vad har vi nu till helgen? Kungbacka har väll? Nån som ska dit? Någon mer som vet nån clearound nu till helgen?

Ska i väg i mon Lördag till Torslanda både Clearround och vanlig klass på 90 två faser ska bli spännande och se hyr det går senaste hopptävlingen gick ju väldigt snabbt åkte 10 va hemma vid 12 då va de på Nordhalland och de va två i bussen som ändå hoppade 110 och semel fika på det (lastbilss caffisen bjöd:love: )
ska du i väg till Kungsbacka i helgen??

Liknande trådar

Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
452
Senast: MJLee
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Acto
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 391
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar