Kläder på tävling

Sv: Kläder på tävling

Jag gör lite olika. Ibland har jag kavaj och ibland inte. Nästan alltid de vita byxorna i alla fall. Men nån enstaka gång har jag startat i färgade byxor. Men då matchar jag schabrak osv i den färgen jag har på byxorna. Så länge man är hel och ren så är det det viktigaste tycker jag!

Ska tävla om två veckor och då kommer jag nog bara ha vita byxor och svart vanlig ridjacka (typ vindjacka).

Om nån fotar så ser det alltid trevligare och proffsigare ut om man har kavaj..men är det kallt ute orkar jag inte bry mig om det. Men i april när jag och pållan ska debutera 90 cm så ska vi ha kavaj även om vi gör bort oss! Nu i februari och mars är det bara clear round på 70 + 80 cm som gäller. Sakta men säkert tar vi oss framåt..är lite feg att hoppa på tävling bara...på träning är vi på 110 cm....hehehe...visst är man en fegis? Men så blir hästen en hoppetossa ute på tävlingar med och är inte samma lugna fina häst man normalt sett har! :bump:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
502
Senast: MiniLi
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: CaisaCax
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar