Nytt svenskt rekord!!

Sv: Nytt svenskt rekord!!

ååh, vad smart :idea:

det var inte den niklas jag tänkte på :P

Senast ändrad av en moderator:

Japp han hade spanat in en milimeterförändring på bommen:D
Min tränare har ridit för honom och PE är ju väldigt petig ner till hundradelar även på lektioner, så vi kan inte låta bli att raljera lite kring PE detaljsinne, men smått imponerande är det ju;)

Sedan är ju det ofta de enkla strategierna som fungerar "sparka på och hålla i manen", men jag fasar för nästa sändning med Parmler, bäst att åka upp till skandinavium så man slipper titta på tv:D :devil: :D

Apo

Inte behöver du väl vänta ända till påsk på nästa TV-sändning. Vi kommer nog att få höra det långt innan.

Haha kan precis höra Parmler säga så! :P

Galningar till att ens styra på såna höga hinder!!

Skaune skrev:
Inte behöver du väl vänta ända till påsk på nästa TV-sändning. Vi kommer nog att få höra det långt innan.

Nästa hoppning de visar på tv är på söndag. Förväntar mig att de snackar om det då...

Klart man får och jag tycker att det var roligt att han vann. Det ger ju lite variation i placeringslistorna:D

Apo

Intervjuade honom faktiskt igår å pasade på att fråga :smirk:

Peter tyckte det var förargligt och så fort han har en lämplig häst så kommer han försöka slå det. Men det blir inte med Cardento...

Hoppas att han förvarnar! Hade varit skoj att se!

Gitania skrev:
INGEN som har bilder? :confused:

Tydligen inte... Finns inget på internet heller vad jag hittar. Blir bara att kolla på hoppningen på söndag på tv helt enklet! :smirk: .

Sorbe skrev:
Tydligen inte... Finns inget på internet heller vad jag hittar. Blir bara att kolla på hoppningen på söndag på tv helt enklet! :smirk: .

Vet du vilken tid och kanal det kommer visas på?

sista bilderna där skojar man inte om...h*lvete vad HÖGT!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUR F*N kan man våga hoppa så högt??

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka