Hassmann nya ryttaren på Classic H!

Sv: Hassmann nya ryttaren på Classic H!

*kl*

Någon som vet hur de går för de två?! Hassmann är ju i Mechelen nu, kanske han har med sig henne?!

Classic är ju som hon är den damen...Helena P. gjorde rätt att sälja henne,hon har gjirt fantastikt jobb med den damen,men inget sto som jag skulle köpa,aldrig....hoppas Hassman lyckas åtminstonde få en karriär med Classic

Om jag kommer ihåg rätt nu så hade han startat någon klass i mechelen med henne och kommit 5:a.. :)

ja han var dubbel nolla o 5e plac i en 140 klass (eller om det var 145..) i annan klass tror det var 135 eller 140 hade dom 5 fel.

Trilla skrev:
Classic är ju som hon är den damen...Helena P. gjorde rätt att sälja henne,hon har gjirt fantastikt jobb med den damen,men inget sto som jag skulle köpa,aldrig....hoppas Hassman lyckas åtminstonde få en karriär med Classic

Tycker inte riktigt heller om den hästen, för stor och tung för min smak, men hoppa kan hon verkligen, om hon bara kunde vara lite kvickare och något lättare så wow, vilken häst:love:

Någon som hittat några kort från Mechelen? Hittar inga! :crazy: .

Finns bilder pâ Mechelens hemsida.....men var Classic där? Har jag missat

fnorr---> ja, han startade henne i nån 1,40 eller 1,45 hoppning och kom 5:a :banana: :) Hittar dock inga bilder på honom och classic där :(

fnorr skrev:
Finns bilder pâ Mechelens hemsida.....men var Classic där? Har jag missat

Jojo, bilderna hittade jag redan för 2 veckor sen, men det är bilderna på honom och CH jag inte hittar! :crazy: .

Du tycker alltså att det är okej att bete sig som ett as bara för att det finns fler som gör det, eller?
Nu kom diskussionen att handla om Goldika, och det är väl antagligen därför som man pekar ut hennes nya ryttare? Du kan väl ändå inte komma och kräva att man måste prata om alla hemska ryttare så fort man vill ta upp att en speciell person beter sig som en idiot? Att andra ryttare/tränare inte nämns vid namn handlar inte om att man tycker det dom gjort är okej, det handlar bara om att just den här diskussionen inte handlade om dom.

Och "blod är tjockare än vatten" kan väl ändå bara passa in på människor som är alldeles för veka för att göra det som är rätt... Om någon i min familj dödade någon utan en sjukt bra anledning så skulle jag se till att personen fick ta en rättegång.

F.ö. är min pappa kvinnomisshandlare, och jag sa upp all bekantskap med honom när jag var typ 13-14 år. Blod kanske är tjockare än vatten, men kan man tänka själv så förstår man att det inte spelar någon roll...

/Mi :cool:

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 040
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 080
Senast: Bison
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 358
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA