Sv: Klasser

Jag har tävlat MSVB på min c-ponny fram till i år, men blir nu för gammal så det blir stor häst för hela slanten. Med stora hästen har jag hunnit starta 1,10 ännu, men debut i 1,20 och 1,30 är inplanerat till nästa år.

jag rider L:B-L:A med min c-ponny å min d-ponny..ska upp till msv på c-ponnyn snart..;) å d-ponnyn ärvde jag efter min syrra i somras !!!

haha lätt D humm men ja har ju ingen häst haha så de va på b ponny på träningstävling (om det gills hum hum =):rofl:

jag är på bäbis nivå just nu med min häst.. ;)
Har bara tävlat henne 80 cm ännu. vill inte pressa henne...

Hade tänkt debutera 90 lokal nu i höstas men det blev inte så pga hälta o massa andra orsaker..

Så det blir förhoppningsvis till våren då j*vlar ska ja ut o tävla fälttävlan om inget problem inträffar igen.. *himlar med ögonen*

Jag har en häst som har gått Msv A. Men jag har inte kommit upp så pass en. Ha rbara tävltat honom en gång och då i Lc - Lb. Ska börja hoppa Lb - La nu. Får se om vi avanserar oss till Msv B.

Ld/Lc på en orutinerad d-ponny
Men hon har världens kapacitet så jag hoppas att vi kommer längre än så sen när jag har lärt mig att rida henne perfekt :smirk:

ville bara säga en sak att inom hoppning är ju benänmingarna ex LC, LD borttagna utan nu heter de jag tävlar 130 klasser om man tävlar på 130 hinder...

MKT bra för då slipper amn fråga jaha och hur högt är LB då??:banana:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu har tävlingsreglementet fått en uppdatering inför nästa år. Det finns några större förändringar, bland annat blir nosgrimman valfri i...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tre svenskar finns på plats när hoppas världscup i Spanien på söndagen. Här hittar du information inför klassen, som Ridsport kommer att...
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka