Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har tävlat MSVB på min c-ponny fram till i år, men blir nu för gammal så det blir stor häst för hela slanten. Med stora hästen har jag hunnit starta 1,10 ännu, men debut i 1,20 och 1,30 är inplanerat till nästa år.
Jag har en häst som har gått Msv A. Men jag har inte kommit upp så pass en. Ha rbara tävltat honom en gång och då i Lc - Lb. Ska börja hoppa Lb - La nu. Får se om vi avanserar oss till Msv B.
Ld/Lc på en orutinerad d-ponny
Men hon har världens kapacitet så jag hoppas att vi kommer längre än så sen när jag har lärt mig att rida henne perfekt :smirk:
ville bara säga en sak att inom hoppning är ju benänmingarna ex LC, LD borttagna utan nu heter de jag tävlar 130 klasser om man tävlar på 130 hinder...
MKT bra för då slipper amn fråga jaha och hur högt är LB då??
Hästnyheter
Nu har tävlingsreglementet fått en uppdatering inför nästa år. Det finns några större förändringar, bland annat blir nosgrimman valfri i...
Hästnyheter
Tre svenskar finns på plats när hoppas världscup i Spanien på söndagen. Här hittar du information inför klassen, som Ridsport kommer att...
Hundavel & Ras Jag lägger till rädslor och magproblem på den lilla listan, utifrån de jag träffat då. Sällan jag träffat en enkel och "problemfri" (väl...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.