Cinderella såld

Sv: Cinderella såld

kan tillägga att hon har vunnit 1.40 stilhoppning... detta skedde i slutet av 90 talet.

Jag tänker inte skriva vad jag tycker om personen i fråga. Vill bara påpeka att även om det skedde i slutet av 90-talet, så säger det ingenting. En sits går att ändra katastrofalt fort, både till bra och dåligt.
Dessutom vet vi ju inte vilka hon tävlade mot. Så att hon vann är rätt intetsägande.

har följt hennes karriär sedan 1996 fram tills nu och ja stilen har verkligen "förfulats" i takt med hennes framgång ironiskt nog! tävlingen hon vann på vara bara en simpel elit tävling i tyskland där är ju inte konkurensen så hård...

haz skrev:
kan tillägga att hon har vunnit 1.40 stilhoppning... detta skedde i slutet av 90 talet.

Jag har suttit nu och kollat på gamla tävlingar och tycker hon hade bättre sits för typ 5 år sen, bättre, men inte bra!
Rider hon självständigt, eller för nån tränare?
Rider hon för en tränare kanske den borde påpeka sitsen?
Eller kanske struntar i det eftersom hon vinner?
Men oavsett vad så säger jag som jag sa tidigare, det är hennes hästar som gör att hon vinner...

Sorbe skrev:
Jag har suttit nu och kollat på gamla tävlingar och tycker hon hade bättre sits för typ 5 år sen, bättre, men inte bra!
Rider hon självständigt, eller för nån tränare?
Rider hon för en tränare kanske den borde påpeka sitsen?
Eller kanske struntar i det eftersom hon vinner?
Men oavsett vad så säger jag som jag sa tidigare, det är hennes hästar som gör att hon vinner...

utöver landslagsträningar så rider hon ju för ludger o sin man markus men han har ju inte heller världens bästa sits.
enda hästen jag vet hon har som gått internationell gp innan hon tog över som ryttare är hingsten just do it (som jag gärna skulle ha en avkomma från) resten har hon själv utbildat till den nivå de befinner sig.

haz skrev:
utöver landslagsträningar så rider hon ju för ludger o sin man markus men han har ju inte heller världens bästa sits.
enda hästen jag vet hon har som gått internationell gp innan hon tog över som ryttare är hingsten just do it (som jag gärna skulle ha en avkomma från) resten har hon själv utbildat till den nivå de befinner sig.

Marcus har rätt lik sits mot den hon har, skänklarna långt fram vad jag sett iaf.
Sen, vad jag har lärt mig att man inte lyssnar så bra på tränare/personer som man står allt för nära.
Tänk dig, som om du hade nån av dina föräldrar till tränare så skulle du nog inte lyssnat på de så mycket faktiskt. Så är man tydligen! :crazy:

Lollan skrev:
iofs. men det är ju inte säkert hästarna skulle vunnit om det satt en annan ryttare på ryggen!

Det vet vi ju inte, för ingen har väl sett någon annan ryttare tävla Shutterfly t.ex?

Det är lätt att ordna, Vänta några minuter :banana:

hon har haft han sen han var 6 år .
shutterfly hette struwelpeter tidigare

malinshutt.jpg

Lalalala :angel: :angel:

Nu blir Flippan avundsjuk :devil:

Jag vet att han hette de..

Dock hade hon väl en fux som hon försökte ganska mkt med? Ett sto...

ja perina gick lite wc som senare gick till rgb och sen har hon ju donnerlitchen som var 2a i bundeschampionatet som 6 åring den går lite mindre svårklasser nu. 10 år.

usch vad tråkig sits, men ändå, hästen ser ju inte ut att lida, han/hon har ju eftergift och fri rygg så..

Sorbe skrev:

Och vem har utbildat hästarna dit de är idag? :angel:

Tycker också att hon sitter dåligt, men hästarna hoppar ju ändå och de verkar då inte ta någon skada. Så varför klaga på ett vinnande koncept? (då menar jag sitsmässigt)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den godkända hingsten Triton Hästak är såld. Köparen har länge haft ett gott öga till Triton och nu blir det Alexander Zetterman som ska...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter MHS Going Global, som tävlade OS i Rio för Irland, är såld till den grekiska ryttaren och arvtagerskan Athina Onassis. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
368
·
Avel Han har inte varit i avel de sista 5 åren. http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Hoppning/2016/11/Linda-Heed-blir-av-med-Nivaeu/
Svar
9
· Visningar
2 526
Senast: Oknytt
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons lilla vinstmaskin Cassius Clay är såld till USA. Precis enligt planen, säger Malins pappa Pelle Baryard till...
Svar
0
· Visningar
352
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur