H
haz
Sv: Cinderella såld
kan tillägga att hon har vunnit 1.40 stilhoppning... detta skedde i slutet av 90 talet.
kan tillägga att hon har vunnit 1.40 stilhoppning... detta skedde i slutet av 90 talet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haz skrev:kan tillägga att hon har vunnit 1.40 stilhoppning... detta skedde i slutet av 90 talet.
Sorbe skrev:Jag har suttit nu och kollat på gamla tävlingar och tycker hon hade bättre sits för typ 5 år sen, bättre, men inte bra!
Rider hon självständigt, eller för nån tränare?
Rider hon för en tränare kanske den borde påpeka sitsen?
Eller kanske struntar i det eftersom hon vinner?
Men oavsett vad så säger jag som jag sa tidigare, det är hennes hästar som gör att hon vinner...
iofs. men det är ju inte säkert hästarna skulle vunnit om det satt en annan ryttare på ryggen!det är hennes hästar som gör att hon vinner...
du tror inte hon vann lite på sitt namn också??:smirk:kan tillägga att hon har vunnit 1.40 stilhoppning... detta skedde i slutet av 90 talet
haz skrev:utöver landslagsträningar så rider hon ju för ludger o sin man markus men han har ju inte heller världens bästa sits.
enda hästen jag vet hon har som gått internationell gp innan hon tog över som ryttare är hingsten just do it (som jag gärna skulle ha en avkomma från) resten har hon själv utbildat till den nivå de befinner sig.
Lollan skrev:iofs. men det är ju inte säkert hästarna skulle vunnit om det satt en annan ryttare på ryggen!
Lollan skrev:haha, tänkte precis säga fan vilken bra sits hon hade där då
GRYMT!
Sorbe skrev:Men oavsett vad så säger jag som jag sa tidigare, det är hennes hästar som gör att hon vinner...