Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag har i år ridit 3 tävlingar hittils. 90+1m varje gång. Blivit placerad (2a, 3a) i alla 90 jag startat. 1m har jag haft något pet i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 590
Senast: LLaika
·
Hoppning Finns det någon här på buke som har en avkomma efter han? Eller är släkt med min? Som även hoppar? Själv har jag en efter han. Kul att...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: Qwerty hopp
·
L
Hoppning på en femåring som hoppar oxer och stigsprång med mycket bra framben och ryggverksamhet, men som på räcken oavsett höjd hänger med...
Svar
17
· Visningar
3 628
Senast: Annna_91
·
J
Hoppning Hej jag söker vakommer efter ett sto som vi har haft, iberia hon var född 74 i tyskland kom till sverige 1981 där hon tävlades i svår...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: Jacksson_95
·
R
Hoppning HEj!:bump: Hur funkar de med allsvenskan? Hur anmäler man sig? Hur många ska man va per lag? vilka höjder? Hur funkar allt med...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: nasbom
·
Hoppning Hur har ni fått det tillräckligt högt upp? Jag har storlek cob på sidostyckena nu och det är ändå alldeles för långt ner. Även om jag...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Zuzzi
·
Hoppning Hej! PÅ fredag ska jag hoppa min första hopptävling med min nya häst. Visserligen är der Clear round, men nästa lördag ska jag tävla LD...
2
Svar
33
· Visningar
3 249
Senast: Calladora
·
L
Hoppning har en islandshäst på 4 år som är riden i 2 månader, har travat över lite pinnar i skogen och hon tenderar att hoppa. Hon verkar tycka...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Bonita4
·
M
Hoppning Behöver man ha nummerlapp på pay and jump??
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Marre.N
·
A
Hoppning Hur ska man träna en häst så han hoppar allt. Han brukar hoppa mkt men ibland om det är någon konstig färg eller nått så vägrar han...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: Suprize
·
H
Hoppning Ja, hoppgjorden alltså? Magplattegjord, sadelgjord med magplatta... kärt barn har många namn. ;) Om man tittar på tex denna bild...
2
Svar
26
· Visningar
2 391
Senast: Skyfantis
·
  • Låst
Hoppning När Mini skulle hoppa Nat Msv idag sprang en funktionärs 3 årige son ut på banan, typ ett galoppsprång framför henne. Hon rider i full...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 231
Senast: Tulip
·
S
Hoppning Är det någon som har eller vet var det finns lädergjordar med en liten sväng på. och som GÄRNA har så att man kan sätta fast martingalen...
Svar
16
· Visningar
1 534
Senast: Sterling
·
J
Hoppning Hej , min häst kanel hoppar ju inte i paddock men har ju gjort det, ska jag satsa på en lite Cr eller borde jag träna mera? :p
Svar
10
· Visningar
925
Senast: Dalidah
·
F
Hoppning Ja är det ngn som har koll på placeringarna i SM hitills? Finns det ngn sajt?
Svar
4
· Visningar
801
Senast: fnorr
·
S
Hoppning var på hopptävling i onsdags och då var det massor av ekipage som hade benlindor. Vissa runt om, vissa bara fram och vissa bara bak. Är...
Svar
12
· Visningar
958
Senast: hopp_o_galopp
·
Z
Hoppning Nu är det dags att köpa ny kavaj. :D Har en ny häst också, och hon är mörkbrun så jag tänkte matcha lite ;) Om ni har några andra...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Sterling
·
U
Hoppning lite små dum fråga kanske men.. har hört nu att när man väl börjar hoppa hästen uppsuttet så ska man sluta med löshoppningen? jag...
Svar
6
· Visningar
832
Senast: hopp_o_galopp
·
H
Hoppning Alltså; hur ofta hopptränar ni? Hur långa hopp pass brukar ni då ha? Hur lägger ni upp hoppträningen? :)
Svar
14
· Visningar
1 136
Senast: Emmsaan-Pemmsaan
·
F
Hoppning Skulle vara skoj om DU la in bilder på hur just DU och din häst ser ut när ni tävlar. In med bilder behöver inspiration till sommaren...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 499
Senast: Skyfantis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård