Hur ser NI ut på hopptävling?

Sv: Hur ser NI ut på hopptävling?

jag köpte mitt i hyllinge:confused: kan inte vara så att dem är slut. Affären i påarp" rycktetofta" vet att dem har skall jag köpa ett när jag är där i morgon?

Såhär ser vi ut :rofl:

6552816.jpg

jag köpte mitt i hyllinge:confused: kan inte vara så att dem är slut. Affären i påarp" rycktetofta" vet att dem har skall jag köpa ett när jag är där i morgon?

det e lugnt kan köra dit när jag hinner har sett ett däör tidigare men nästa gång jag var där var dom slut men det kommer väl ! =):banana:

Såhär ser vi ut :)

Bilderna är tagna från en film, så de är lite suddiga.

902.gif

galopp.gif

PS. Syns det att jag gillar grått? :D
Åsså en där knopparna syns:

framhoppn1.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Hihi vad roligt! Jag måste bara lägga in en bild som är nästan likadan som din andra! Skitlikt ju! :D Mörka hästar, typ samma moment i galoppen, grå kavaj och hjälm :p

10472298.jpg

:D vad tokigt!! Men det ÄR snyggt med grått till en svart häst! Om kavaj + hjälm + skydd också är svarta ser det ju ut som om man skall på begravning :rofl:

Så här brukar vi se utt på hopptävlingar, fast du har han fått ett nytt mörkbrunt träns med pullarnosgrimma:banana:
Kommentera gärna :D (sitsen är väl inte den bästa)

http://www.pixbox.se/alb206446

Tycker det ser fint ut! Hon lyfter frambenen jättebra :bump: Det enda jag tänkte på var hjälmen, är den lite för stor? :o Blev kär i schabraket och mössan, var har du införskaffat dem? :love:

Tack:rofl:
Nej hjälmen är inte för stor men man ser lite tjockskallig ut i den :p
Det är JW shabrak o luva köpt hos skara hästsport:bump:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: co-SMAD4
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 018
Senast: fio
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar