Hur ser NI ut på hopptävling?

Sv: Hur ser NI ut på hopptävling?

sthlm5.jpg

Så såg vi ut senast. :)

Jo jag tror jag såg dig på framhoppningen. din häst hade en såndär martingal m platta? (haha. snacka om att komma ihåg konstiga detaljer)
kul att det gick bra för er också, ungefär så sa min med. rally ;) nej inte ARK vad jag planerat iaf, ska rida hunting på ÖTR nu till helgen o sen ska hon vila den helgen o sen ska vi rida reg/nat på ÖFK istället..ska du dit då?
:rofl: :rofl: ja precis, han har en sån ful martingal tycker jag. men han kan inte ha vanlig, biter tag i den o fastnar, har hänt 2ggr, så nu kör vi platta. Ska ev till ÖFK, var ju bara första tävlingen i söndags, så jag kör en liten 1.10 till i ARK för säkerhetsskull. Men jag är skitsugen på att åka till ÖFK!Så ev.

Så här ser vi ut! :)

Ignorera min snygga min, hahah försöker komma ihåg banan! :angel:

10093417.jpg

okej. kände igen mig. :)
Fin bana det där. Synd att framridningen är så liten, Iaf för mig och min bjässe. :(

jo det är väl det enda som är dåligt på örsta! tävlingsbanan är toppen och min ponny gick alltid toppen där! hon behövde stoooora ytor :D

Taaaack! :) Det är en irländsk import, född 1999. Han har gått upp till 1.25, och är efter King Charles - Creggan Diamond.

Här är en till bild, nästan likadana fast inte riktigt!

10471445.jpg

knapp

såhär ser jag o Della ut..
d15.jpg

d7.jpg

mössa o schabrak är på utbytesfronten, ska se till att skaffa helt matchande.. Och den nya kavajen kom i förrgår :banana:

vart har du köpt schabraket någonstans? gillar det skarpt letar efter ett likadant som ska passa min hopp sadel hittar ett på hööks men det är sju mil för långt ner till där sadel gjorden går å det e inte snyggt?? nåt man kan beställa här på nätet??:banana:

Finns inte dem på eko och även i affären här i helsingborg för typ 150 :D

Finns inte dem på eko och även i affären här i helsingborg för typ 150 :D
vilken affär "här" menar du? eko säljer inga sådan dom har slutat med häst sortimentet i stan å i hyllinge finns dom ej har letat =( fler tips??:confused:

dom har typ sånna shabrack på hööks, kanske bara tillfällight ( finns inte i katalog) men sista jag var där hade dom sånna!

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: co-SMAD4
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 018
Senast: fio
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar