Hur ser NI ut på hopptävling?

Sv: Hur ser NI ut på hopptävling?

Tackar tackar! :) Grått är finast, tkr du inte? ;) Du o Felix är jättefina med ju! Bukefavoriterna!

Lurvas :rofl: Snyggt va? Men han är så söt, så det gör ingenting:p

Castle_bar- Tacktack (: Va tvungen å titta nu för det, å där va du ju :D Det dammade gott från sandbanan:smirk: :)

*kl*
Bild012.jpg

jätte fint :love:

får man fråga vad det e för märke på kavajen,
den va sjukt snygg :d

Tack!

Det är en Pikeur, modell Epsom.

Ett ner i båda klasserna (o dessutom hinder nr 2 båda gångerna)
men ja hon var VÄLDIGT ladda. het o stark. o blev studsig mellan hindren när jag tog i henne. väldigt av/på o ingen rytmiskt ridning..men ja första utomhus o tävlingen för iår o vi har ingen utebana hemma så jag får väll vara nöjd med det :)

Senast ändrad:

Vad roligt att ni är igång igen! Tror att vi red fram samtidigt till 1.10, var inte säker så jag vågade inte hälsa :angel: :rofl:
Jag satt på den stora mörkbruna :D
vi fick 1 ner, hinder nr 4. första tävlingen för oss tillsammans jag är jättenöjd och han tyckte att hindrena var skapligt obefintliga och tyckte att vi kunde "leka" rally i stället :angel: :D
Snacka om tänd, men underbar :love:
Så tyvärr inte din runda, men om det var du såg hon jättetrevlig ut din häst på framhoppningen! Ska du till ARK 2 juni?

Vad roligt att ni är igång igen! Tror att vi red fram samtidigt till 1.10, var inte säker så jag vågade inte hälsa :angel: :rofl:
Jag satt på den stora mörkbruna :D
vi fick 1 ner, hinder nr 4. första tävlingen för oss tillsammans jag är jättenöjd och han tyckte att hindrena var skapligt obefintliga och tyckte att vi kunde "leka" rally i stället :angel: :D
Snacka om tänd, men underbar :love:
Så tyvärr inte din runda, men om det var du såg hon jättetrevlig ut din häst på framhoppningen! Ska du till ARK 2 juni?

Jag hoppas på start den 2:a juni om pållen är frisk då, ARK är ju hemmaklubben oxå...

Jo jag tror jag såg dig på framhoppningen. din häst hade en såndär martingal m platta? (haha. snacka om att komma ihåg konstiga detaljer)
kul att det gick bra för er också, ungefär så sa min med. rally ;) nej inte ARK vad jag planerat iaf, ska rida hunting på ÖTR nu till helgen o sen ska hon vila den helgen o sen ska vi rida reg/nat på ÖFK istället..ska du dit då?

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: co-SMAD4
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 018
Senast: fio
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar