Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Visst får man inte ha med kombinationer i L:e-L: d ?? Har glömt ** Kram.
Svar
14
· Visningar
7 910
Senast: Fenestra
·
Hoppning Hur är pikeur kavajerna i storlekarna? Är en Scarlett eller epson som är mest intressant. Dom är väl mest hoppbetonad
Svar
4
· Visningar
3 817
Senast: _Peplis_
·
Hoppning Ska på kurs på måndag-tisdag, vad ska man ha med sig egentligen? Ni kan väl komplettera om jag har glömt något...
Svar
15
· Visningar
1 320
Senast: pink_angel
·
N
Hoppning Är det nån som har samma problem som jag? Jag älskar verkligen att hoppa. Men när det är ganska höga höjder känner jag bara för att...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: Ellyne
·
H
Hoppning Vad har ni för hoppteknik när hoppar (banhoppning=)? och vad har ni för häst/ponny? Jag har en D-ponny arab på 16 år som jag haft i 6...
2
Svar
21
· Visningar
2 130
Senast: Sterling
·
D
Hoppning Ja som rubriken lyder, Jag tycker att man kommit så mycket längre inom travsporten med mycket som vi inte ens har på diskussionsstadie...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 869
Senast: Gammeln
·
C
Hoppning Hej Hej! Jag har nyligen fått hem ett kallbod (3veckor sedan). Nu har vi börjat prova hoppa med henne och det syns verkligen på...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Calladora
·
Hoppning Hjälp min hjärna reda ut... Om man river a, stannar på b, hur många fel blir det då? om man sen klarar a, river b, hur blir det då...
Svar
19
· Visningar
1 503
H
Hoppning Funderar lite på hur det står i TR.. Bed A är ju samma fel, lika placerade, sen står det CR så kan man få omstart. Kan man ha omstart i...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Henchen
·
C
Hoppning Hejsan ;) Nu är det dags för ny betäckning av stona. Men jag vet inte riktigt vem vi ska ha till vilket sto :confused: 2 av våra...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Close Eyes
·
W
Hoppning Hej! jag ska tävla imorgon på lokaltävling. Jag har säkerhetsväst på när jag hoppar. Men det blir ju så varmt, speciellt när man ska...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: LitenIsa
·
Hoppning En av mina gamla medryttare kom med denna fråga.... H*n är ca 160 cm hög och väger straxt över 50 kg, hästen är 170 cm hög... Nu...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: hopp_o_galopp
·
N
Hoppning Undrar vad som är vad. Alltså klubbtävling säger ju sig självt, men var går gränsen mellan lokal, distrikt och regional? Är nästa nationell?
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Charmelione
·
Hoppning Tycker du att man kan tävla hoppning i dom? Tycker du att dom är snygga? Vilken är din favoritmodell? Själv har jag ett sånt som är...
Svar
13
· Visningar
2 282
Senast: Streiff
·
N
Hoppning Just hemkommen efter en träningshopptävling känner jag att jag bara måste få höra några olika synpunkter på vårt problem. Det gäller min...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 089
Senast: Modest
·
N
Hoppning När är det ok att tävla utan vita ridbyxor och kavaj?
Svar
4
· Visningar
736
Senast: nixa 324
·
Hoppning På hoppträningen igårkväll hoppade vi studsövningar med bl a tre hinder som stod som i en solfjäder på en volt. Innan studsövningen hade...
Svar
8
· Visningar
2 384
Senast: Wembley
·
Hoppning Hur använder man det egentligen så det ser snyggt ut? Knör om en snodd bara så det blir en boll/"knut"?
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: AMMIE_08
·
Hoppning vet jag att man får om man har hästlicens istället för ponnylicens väl? Men man behöver väl inte licens förrän regional eller är det...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: Tajger
·
Hoppning Jag ska ev. debutera regionalt i Västervik på min ponny den 13 Juli. Har lite frågor som ni kanske kan hjälpa mig att svara på: Behöver...
2
Svar
29
· Visningar
1 850
Senast: Olympus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?