Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning Ja, vad använder du dig av, och vad har du för favoriter som du använder inom Hoppning eller Markarbete? :D Ellen
2 3
Svar
46
· Visningar
6 248
Senast: zoowie
·
B
Hoppning Min tränare tyckte jag skulle börja hoppa lite med min dressyrhäst för att förbättra hans galopp. Behöver lite tips på bra övningar med...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: BancoB
·
Hoppning Är det någon som kan ge tipps på vart man kan köpa ett par tyglar med bra grepp? Har en förmåga av att länga tyglen medans jag rider...
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: The_grinch
·
S
Hoppning Jag funderar på att hoppa studs med min c-ponny. Jag har gjort det innan , fast med tränare och jag vet inte måtten. Hur stora...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: straaawberry
·
L
Hoppning ja kommer ihåg en speciell häst jag såg på annons förra året och ja glömmer aldrg honom1 han hette Atlantic och va såååååå fiin! han va...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Modest
·
Z
Hoppning Har idag kollat på SM i Falun ! Helena Persson vann . Peter Eriksson (fick ett pet på sista i omhoppningen...) kom 2a och Heed kom...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: Ancor
·
Hoppning Nån som har en bild på en sådan? Jag har blivit rekomenderad att prova en sådan, men har aldrig ens sett en på bild. Hur är de i läder...
Svar
1
· Visningar
983
Senast: ecila
·
M
Hoppning Vad är mildast?? Pelham bett med tungfrihet eller ett kimbelwick (Jaktkandar) med tungfihet??:crazy:
Svar
3
· Visningar
1 562
Senast: ecila
·
Hoppning Jag såg en hjälm på Norrköping horse show som jag tyckte var jätte snygg men nu hittar jag den ingenstans. Den ser ut ungefär som den...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Modest
·
S
Hoppning Vad är längdavståndet mellan hinder för D-ponny om man kommer i en jämn galopp? :confused: Tacksam för svar. :)
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Sofajjah
·
Hoppning Är dessa sadlar så bra som det verkar när man läser om dom? Verkar ju kunna fås så dom passar vilken häst som helst ju. Och sen att...
Svar
3
· Visningar
982
T
Hoppning Har en Cliff Barnsby Ngage dressyrsadel (17,5" för mina långa ben och 4 i bommen) och är lite sugen på en hoppsadel. Nån som vet en...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: Tveket
·
C
Hoppning Hej! Min häst är 20 år och är hur pigg som helst (D-ponny). Han hade en skada i benet för ca 2 år sedan men inget allvarligt och det...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Gesska
·
L
Hoppning På söndag ska jag starta på en hopptävling med min d-ponny (80cm). Problemet är att hon har väldigt lätt att stanna på titt hinder. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: LittleMissDitzy
·
C
Hoppning Hej! Jag har en 20-årig D-ponny som tävlat mycket i dressyr och lite hopp.Han är mycket välmusklad och jättepigg i ridning m.m. men jag...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: CCT
·
Hoppning Har inte tävlat där på en sådär 15år och vet att jag då lovade mig själv att aldrig göra om det. Nu blev jag tyvärr bortlottad från...
Svar
2
· Visningar
814
Hoppning Har försökt läsa i tr vad som gäller, om man inte har kavaj ,vad räknas till fritidströja ? Kan man ha en vanlig svart tröja ? v-ringad...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: korytko
·
B
Hoppning eller iallafall ett försök till kadriljhoppning.. nu syns inte allt på filmen men efter det att 4 hästar på rad har hoppat det...
Svar
4
· Visningar
877
P
Hoppning Jag skall nu köpa en häst och träna hoppning med. Hade tänkt att ´starta på klubbnivå först. Men problemet är följande. Det kan gå...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Kellog
·
Hoppning Får man anmäla så (hästen är ej unghäst)?
Svar
9
· Visningar
1 042

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar