Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Har tävlat en hel del, men just ordet vattenspegel har jag aldrig hört tals om. :confused: Vad är det för något? Ett slags hinder...
Svar
2
· Visningar
1 590
Senast: Skorpan
·
Hoppning Måste bara få skriva av mig lite...:D joo.. jag har sedan 5år tillbaka varit totalt LIVRÄDD för att hoppa... (en olycka som...
Svar
12
· Visningar
1 321
Senast: _Skifting_
·
Hoppning Letar efter småtävlingar att åka runt på med min unghäst, verkar svårt dock... Nå'n som har nå'n att tipsa om??
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: _Sascha_
·
S
Hoppning funkar ett baucherbett på en häst som lägger tungan över bettet?? skulle jättegjärna vilja ha ett svar eftersom min ponny just nu måste...
Svar
18
· Visningar
2 882
Senast: _satelit_93
·
S
Hoppning Jag rider en väldigt trevlig och lättsam häst men när det kommer till hoppningen, hon älskar det!, och vill gärna rusa och vill att det...
Svar
10
· Visningar
2 019
Senast: Isa
·
A
Hoppning Tyckte det var skitsnyggt! :D så, va är det för märke o vart kan man köpa det? :) med tanke på hur sidostycket ser ut, är der ett HG...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: whitetrash
·
L
Hoppning hej, jag ska köpa en ny sadel till min häst, därför undrar jag nu om någon har en mark todd hoppsadel? jag har kollat på pessoa legacy...
2
Svar
32
· Visningar
3 838
Senast: Ruise
·
A
Hoppning Skulle vara roligt om någon hade bild på dessa hingstar som ni vill visa. Skulle även vilja se bild på hingsten Maximus!
Svar
5
· Visningar
907
Senast: trissan
·
Hoppning Lösa klossar till hoppsadel som man fäster med kardborre, nån som vet var man kan få tag i det?
Svar
8
· Visningar
1 786
Hoppning Har varit ute och hoppat ett par tillfällen med min dam nu under juni. Vill veta vad ni tycker går det framåt -bakåt eller står vi...
Svar
8
· Visningar
1 184
Hoppning Nu behöver jag hjälp! Behöver få tag i en svängd hoppgjord till min herre. Har sett att Equipe och CWD har. Någon som har nån av dessa...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: mellberg
·
Hoppning Funderar på att skaffa en hoppsadel till stoet lite längre fram. Hon är i huvudsak westernhäst men älskar att hoppa! Dessutom är...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 892
Senast: henkko
·
S
Hoppning Ska man betala för att man hoppar en gång till i en Clear round? Alltså hoppar om, typ om man får fel... Jag gjorde det igår och då...
2
Svar
34
· Visningar
2 175
Senast: map
·
J
Hoppning Wintecen lutar bakåt med blått järn. Är bra i bommen men ligger en aning för tätt på manken. Appalosan däremot låg inte ann bakpå med...
Svar
8
· Visningar
802
Senast: Jaba
·
Hoppning Vilka benskydd använder ni till era hoppehästar? Vilka kan ni rekommendera? jag behöver skydd bak som är rätt långa då hästen är lite...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: Ryttarinna
·
Hoppning Någon som har en sådan eller vet vart man kan hitta på nätet? Menar den där det tex står hur många poäng man får om man kommer 2a i en...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: PrinceFair
·
S
  • Låst
Hoppning Vilka tävlingsplatser tycker ni är bra och vilka tycker ni man ska åka till? Vilka inte? Kan ju vara bra att veta hur det är på...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Emsan
·
Hoppning Jag har ett tag funderat på om man får tävla på stor häst på pessoabett med kindkedja i hoppning och fälttävlan, har ingen tr så jag...
Svar
18
· Visningar
2 426
Senast: Flavor
·
L
Hoppning hej hopp alla hoppare! ja älskar ridning men på senaste har ja blivigt osäker på hoppninge efter många oförberedda av´sittningar!:p...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: LittleMissDitzy
·
Hoppning ska hoppa unghästen på gräs för första gången:eek: Lite lätt nervös om man säger så.. har aldrig hoppat henne på gräs men hon är het...
2
Svar
21
· Visningar
2 458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024