Tävla på gräs...

Sv: Tävla på gräs...

hehe det här blev intressant.. klubben har givit ut fel datum en hel månad fel. Så jag kan andas ut. Istället åker jag på clearround samma dag som jag hade planerat till en trevlig klubb som jag vet har en toppen grusbana.;)

tack för alla tips dom kommer nog till användning ändå.

Sv: Tävla på gräs...

*kl*

Angående brodd...
Jag var på en grästävling igår.. Det spöregnade hela dagen.
Där fanns det en, enligt mig, idiot, som startade sin d-ponny i LB LA, UTAN brodd, fastän hästen var skodd. :crazy:
Skulle jag aldrig göra.. stackarn..

Nu tror jag det gick bra ändå inne på banan.
Men hon hoppade aldrig fram för ''hon ville inte riskera hästen på framhoppningen'' :confused:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Nova123
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
810
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix