Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Ska köpa hoppsadel och letar efter en Globus clic hoppsadel, storlek 30-32. Har sett sadeln i tvåfärgad Newmarket/New Tan och en...
Svar
10
· Visningar
4 183
Senast: annapanna123
·
Hoppning Läste proppen till en tävling som jag ev. vill åka på. Men det var en sak som jag inte riktigt förstod Meetingavgift SEK 650 per...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Tajger
·
Hoppning Asså nu vill jag inte ha en massa klagomål om vfr jag rider med detta bett men var kan man köpa ett bra kompinations bett för en peng...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Pazuzu
·
S
Hoppning Vet inte om denna tråden passar in här, men var annars ska jag sätta den ? Det är såhär: jag hyr en häst på helfoder, och hon är imp...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: straaawberry
·
C
Hoppning Jag undrar hur ofta jag kan hoppa med min 18 åriga islandshäst? Kan jag hoppa ca 1-2 gång i veckan utan att hon tar skada? Hon är...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Lollo_ok
·
Hoppning Någon som vart dom säljer tex Albion eller Morris Nolan i Jämtland eller Sundsvallsområdet? Ni får gärna pma om man inte får skriva...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: megalodon
·
T
Hoppning Finns det någonstans ute på internet, där man kan ladda hem/ skriva ut olika banskisser? Eller har ni några bra förslag på banor...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: tokfia_z
·
J
Hoppning Är det någon som vet något om hingsten Amulet mitt sto är efter honom. Mamman är efter Hugo simons Jasper. Andra hingstar i stammen är...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: hoppsann
·
Hoppning Ja, ni ser ju rubriken;) Jag har bara lyckats prova strl 56 och 58... 57 har inte funnits hemma på de ställen jag varit... 56:an...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Ia*
·
M
  • Låst
Hoppning Jag var fuktionär på en ponnytävling i stockholms området idag det var div1 och eliten som var där och tävlade, jag har alldrig varit...
17 18 19
Svar
371
· Visningar
25 082
Senast: Tulip
·
L
Hoppning var på en hopptävling igår och fick se något fruktansvärt. en tjej på en appalosa hade sporrat stora sår i sidorna på hästen, blödande...
2
Svar
21
· Visningar
2 493
Senast: gullebarn
·
Z
Hoppning Så, ni som kan allt det här med stam och sådant. Ni kan väll ta en titt på min hästs stam och ge några komentarer? ;) Vi börjar med...
2
Svar
20
· Visningar
2 242
Senast: hoppsann
·
Z
Hoppning Ska köpa ny sadeln till unghästen och funderar på en zaldi. Vet ni vilken hemsida man kan kolla på dem? Har ni bilder eller...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: corzica
·
T
Hoppning Hur skulle ni kombinera ihop dessa saker? :D Blått schabrak: Beige: Ljusgrå/blå: Grönt: Med Brun mustojacka...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: corzica
·
Z
Hoppning Som frågan lyder, finns det bra skydd under 500 spänn? Är inne på att köpa Eskadron Flexisoft, men dem är ju inte dem billigaste. :D...
Svar
18
· Visningar
1 494
Senast: lwt03001
·
Hoppning Är det en skön å bra sadel? tror den skulle passa min häst..
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Sparvoga
·
A
Hoppning Har inte ridit på kombinationsbett innan men har funderat på att prova. Hästen i fråga rids i hoppningen på tredelat fullcheek, men jag...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: hopp_o_galopp
·
B
Hoppning *kombination *vattengrav *pullmangrav / pulvermangrav (osv olika stavningar;)) *3-kombination *trippelbarr ja, alla hinder som...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: blohme
·
Hoppning Nån som varit och klämt på dem:d Andra åsikter? Har inte kommit ut nån bild än men de ser ut som märkeskopior...
Svar
1
· Visningar
1 267
Senast: SweetBriar
·
Hoppning Fetcher N, Hip Hop, Ronaldhino,Jaguar..... vem ska man välja? fölet ska säljas,så vilken av hingstarna skulle vara populärast?
2 3
Svar
50
· Visningar
4 813
Senast: Panikie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård