Vem är populärast?

Sv: Vem är populärast?

Oops såg nu att jag uttryckt mig lite klumpigt. Menar inte att just hingstarna är skräp men de har inte lämnat avkommor som har nått upp till förväntningar som jag hade på dem. Som QE exempelvis, med tanke på hur många ston han har haft och hur de flesta av hans avkommor är så måste jag tyärr säga att det har blivit mycket skräp.:smirk:

Sen självklart har många fått fina resultat och visst Flippan och Mynta är e Robin osv men jag skulle inte betäcka med Robin för det.

Sist men inte minst så besitter Flyinge en väldigt stor fördel när de har anställt en av sveriges skickligaste ryttare som kan visa dessa medelmåttor på ett proffsigt sätt, han skulle nog fan kunna få en ko att hoppa svår hoppning också.. Snacka om att lura avelssverige:p

Ehhh moderator! ...vart tog alla inlägg efter dessa vägen??

varför?

eh

Det är ju lite lustigt att man rensar vissa inlägg och sparar de som smutskastar vissa hingstar :mad:

Skall ni rensa så borde ju det vara andra inlägg som försvinner här med

Ja eller hur? Tycker också det var konstigt, vi får inte försvara våra åsikter men inläggen som anser att Flyinges hingstar är skräp/medelmåttor får minnsann ligga kvar. Inte riktigt rätt tycker jag...

Moderator, har du nåt emot Flyinge?

Ja jag håller med :crazy:

Men det är kanske den som skapat inläggen om Flyinges hingstar som anmält tex mina inlägg då :idea:

:D

Tråkigt tycker jag!

Håller med dig också till fullo!:bump: Och mitt inlägg raderades ju också snabbt, men det var ju positivt till Flyinge så det var ju nästan väntat alltså... Och moderator har fortf inte haft tid för oss...

Jag hade nog valt Fetcher N eller Hip Hop. Var och varannan människa verkar vilja ha med Felicianoblodet.

Jaguar Mail därimot tilltalar inte mig så mycket.. Såg honom på Strömsholm och efter all uppståndelse hade jag nog lite för höga förväntningar. Tyckte inte att han hade "det där". Hoppar bra, men inte WOW.

Fetcher N, Hip Hop, Ronaldhino,Jaguar.....
vem ska man välja?
fölet ska säljas,så vilken av hingstarna skulle vara populärast?

Jag tror liksom Zara att Felicianoblodet är mest eftertraktat av köparna i Sverige när det gäller de uppräknade hingstarna. Avkommorna visar sig bra i större sammanhang, och det börjar bli många. Det var t ex väldigt många fina avkommor efter "Fille" med nu i helgen i Falun och på nästa stora evenemang i Sverige som är Falsterbo lär det också vara många, så de syns och blir populära.

Jag vågar lova att moderator inte har nån åsikt om Flyinge öht men precis som olgaklara skriver så handlar det om att använda den röda triangeln. Flitigast vinner!

beror juh mkt på stoet också, men av dom skulle jag helst vilja ha en fetcher n avkomma :)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått några 18K guldsmycken av mamma som varken hon eller jag vill använda, så hon tycker att jag ska sälja dem. Men hur ska man...
Svar
11
· Visningar
780
Senast: Manji
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 007
Senast: Freazer
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • DIY hästvård
  • Annonsera mera VII

Omröstningar