vad har ni för sadlar?

Sv: vad har ni för sadlar?

Jag har en Prestige Paris D som jag för tillfället använder till ALLT. Jag älskar den sadeln! man får en bra position och den är grymt skön. däremot tappar den lätt färgen, men jag tycker det är mycket viktigare att sadeln är bra för H&R än att den är super-duper-snygg! (BTW så är den kanosnygg ändå ;))

Fick min Equipe Oxer nu i tisdags. Kanon skön sadel (och snygg oxå)! OBS! Stiglädrena ska bytas ut! OBS!

10953493.jpg

har tyvärr ingen bild, men jag rider i en knights, som har format sig jättebra efter mig, och jag älskar den:love:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Barret
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 598
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 565
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård