Bästa benskydd? Inspirera mig!

Sv: Bästa benskydd? Inspirera mig!

För träning har jag Eskadron och på tävling Marcus Ehning läderskydd. Toppen bra båda två. ;)

Jag har ett par Pro Hampa (finns massa märken tec Catago, Lamicell) som är exakt lika. De är skitbra och snygga!

Vid markarbete lindar jag helst.

Annars föredrar jag Veredus framför allt.

var kan man köpa mörkblå( typ marin blåa) Eskadron senskydd, har letat men hittar bara svart, bruna å gråa å gröna typ! Å Ljusblå! Finns ens marinblå?

Jo, det finns. Kan dock inte tipsa om vart... Men det bästa är väl att gå till en butik som säljer Eskadron och be dem ta hem till dig i marinblått?

gamasche480_462.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jag köpte nyligen ett par Norton Pro, svarta senskydd. Någon som testat dom? De var verkligen supersnygga :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 18 hästar under svensk flagg kom till start vid världsmästerskapet i hoppning för 5- 6- och 7-åringar. Bjurfors Chacco klarade sig bäst...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
Hundträning Har ni några favoriter, personer eller metoder ni inspireras av inom hundträning? ... Och som därmed kan inspirera mig 🙂
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: Lillo
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
21 124
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård