Älskar Almondys daimtårtor. När jag var yngre kunde jag äta en hel alldeles själv på en kväll.
När jag delade lägenhet med en kompis köpte vi ofta hem en mandel- eller daimtårta som vi delade på medan vi spelade tv-spel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar Almondys daimtårtor. När jag var yngre kunde jag äta en hel alldeles själv på en kväll.
Blää, ja frukt är gott men att förstöra goda kakor med russin är ett otyg.Jag vill också vara med. Mer frukt (och russin) till folket!
Under gymnasietiden gjorde jag och en kompis sockerkakssmet och delade på, eftersom ingen av oss hade ugnNär jag delade lägenhet med en kompis köpte vi ofta hem en mandel- eller daimtårta som vi delade på medan vi spelade tv-spel.
Du jag vill inte vara med, ge mig din adress och jag kan skicka mina russinVi skrattar för vi har bildat en russin-klubb och du får inte vara med.
Största besvikelsen är när något som ser gott ut helt i onödan innehåller mandelmassa. Inget blir bättre med mandelmassa. Möjligtvis semlor undantaget.
Eller när kaffet inte är gott. Dricker hellre te eller vatten än äckligt kaffe, men då är det ju för sent Och ja givetvis är det min subjektiva bedömning på vad som är gott kaffe
Vi skrattar för vi har bildat en russin-klubb och du får inte vara med.
Russinklubb? Är er klubblokal ett ålderdomshem?
För fikabordet?Där vi har en storskalig uppfödning av gotlandsruss.
För fikabordet?
Jag är nog körd enligt buke trots mitt ofta väldigt goda fika, ibland på margarin dock men nålen i kistan är att jag inte har kaffebryggare Borde skaffa mig en press. Känns bara sååå onödigt
Får väl göra som den buke:are som bjöd på Pepsi Max och sedan hade mig beroende i flera år
Små russ som tigger russin från russinklubbens fikabordDen här tråden tog plötsligt en väldigt oväntad vändning…
"No dates, only Russ"
Ok tänker nu på Vänner med Rosskopian