På temat fikabesvikelse tar rawfood-bollar helt ohotat förstaplatsen! Fattar inte varför man ens bryr sig om att göra sig besvär med att röra ihop dem - de är ju bara äckliga?
Dags för en gif igen känner jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På temat fikabesvikelse tar rawfood-bollar helt ohotat förstaplatsen! Fattar inte varför man ens bryr sig om att göra sig besvär med att röra ihop dem - de är ju bara äckliga?
Vänd på den. Russinen är kattens ögon.
Jag läste om en som gjort chokladdoppad brysselkål och gav till barnen som knackade på för bus eller godis...Chokladdoppad broccoli passar nog jättebra till kaffet också. Om man nu är lagd åt det hållet.
Det är nog för att du ska lära dig sluta förstöra teet med mjölk…Annars är ju största förräderiet när man frågar om mjölk till teet och får ett jakande svar, och så bjuds det typ havremjölk…
Nu har jag inte läst hela tråden men jag hade kunnat tugga i mig vilket sågspån som helst bara det serveras med en kopp svart kaffe. ”Jag har tyvärr inget kaffe” hade fått mig att vända i dörren.
Åhnä, jag är upplärd av mästarna i England, det ska vara mjölk!Det är nog för att du ska lära dig sluta förstöra teet med mjölk…
Vill man dricka kaffe hos oss får man ta med sig själv, det finns på macken
Jag har lärt mig att brygga kaffe enbart för gäster, ingen av mig eller min sambo dricker det. Men jag gillar att vara en god värdNu har jag inte läst hela tråden men jag hade kunnat tugga i mig vilket sågspån som helst bara det serveras med en kopp svart kaffe. ”Jag har tyvärr inget kaffe” hade fått mig att vända i dörren.
Äkta busJag läste om en som gjort chokladdoppad brysselkål och gav till barnen som knackade på för bus eller godis...
Såg någon som hade doppat brysselkål i choklad och satt i guldpapper.Låt mig upplysa om VÄRSTA förräderiet jag hört talas om - på en tidigare arbetsplats…
I och för sig var det ett prank, men ett sånt förräderi att jag inte hade litat på folk (eller fika) ever agaiiin.
….Fat med chokladbollar, men bland dessa fanns fiskbullar rullade i kakao och kokos.
Eller jävligt kass om man inte kan se det?Då måste man väl ändå ha jävligt bra fantasi?
Fick ni inte stroopwafles? Förstår besvikelsen.Upplevde en stor fikabesvikelse för några veckor sedan då jag var på jobbresa i Nederländerna. Efter bagarväckning i ottan, flygresa och därefter en fullproppad arbetsdag började energin dala framåt 15-tiden. Då aviserade våra värdar en kort fika-paus och fram dukades... inte något sött och gott som jag hade hoppats på och behövt utan en varmkorv (tänk er i stil med Bullens pilsnerkorv) inbakad i något smördegsliknande hölje. Jag brukar av artighetsskäl äta det jag blir bjuden på men i det här fallet gick det inte, trots att lunchen hade bestått av bitterballen vilket även det var något svårätet, framförallt avseende utseende och konsistens. All form av besvikelse-fika som presenterats i tråden hade varit bättre än denna gruvliga besvikelse.
Upplevde en stor fikabesvikelse för några veckor sedan då jag var på jobbresa i Nederländerna. Efter bagarväckning i ottan, flygresa och därefter en fullproppad arbetsdag började energin dala framåt 15-tiden. Då aviserade våra värdar en kort fika-paus och fram dukades... inte något sött och gott som jag hade hoppats på och behövt utan en varmkorv (tänk er i stil med Bullens pilsnerkorv) inbakad i något smördegsliknande hölje. Jag brukar av artighetsskäl äta det jag blir bjuden på men i det här fallet gick det inte, trots att lunchen hade bestått av bitterballen vilket även det var något svårätet, framförallt avseende utseende och konsistens. All form av besvikelse-fika som presenterats i tråden hade varit bättre än denna gruvliga besvikelse.
Nix, inget sött så långt ögat kunde nåFick ni inte stroopwafles? Förstår besvikelsen.
Eller jävligt kass om man inte kan se det?
Nej, jag svarade bara precis som du.Oj oj här blev vi defensiva, ta mitt inlägg med en glimt i ögat. Men nej jag vidhåller nog att det krävs livlig fantasi att se en katt på det sättet.
Nej, jag svarade bara precis som du.