Min hjärna drog en hemsk koppling av det där och jag kommer aldrig mer kunna äta vaniljsåsJaha bara hört vaniljsås kallas för "familjesås"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hjärna drog en hemsk koppling av det där och jag kommer aldrig mer kunna äta vaniljsåsJaha bara hört vaniljsås kallas för "familjesås"
Min hjärna drog en hemsk koppling av det där och jag kommer aldrig mer kunna äta vaniljsås
Jag med Rena Familjelivsomskrivningen typ.Min hjärna drog en hemsk koppling av det där och jag kommer aldrig mer kunna äta vaniljsås
En del av oss har god smak och gillar det på bilden delicatoboll och fingrar är ju smaskensPrecis knaprat i mig några mariekex till mellanmål/fika (jag dricker kaffe till ) och tänker på den här tråden.
Visa bifogad fil 133012
Varsågoda, en bild på flera av era fikabesvikelser (pepparkakorna är kanske undantagna, tror inte nån nämt dom?)
...mysrester...Jag med Rena Familjelivsomskrivningen typ.
Jag med med andra ordJag behöver många lussekatter alltså
Jag skrev ju att jag blir glad av de flesta sorters fika. Ibland blir jag ändå lite förvånad, men glufsar trots det glatt i mig
Som idag då chefen bjöd på hembakat pga födelsedag. Det var en kreation med frukt på burk i bottnen av en aluminiumform, och någon slags sockerkakssmet på, som enligt min smak gärna hade fått stanna i ugnen 10 min till, då den var ganska degig.
Tydligen chefens favorit, eftersom han nöjt suckade om vad det var gott, men jag har aldrig råkat på någon sådan kaka tidigare